Nergens meer zin in sinds me MA. Futloos en het huishouden en werk lijden eronder. Zit te wachten tot het beter gaat. Soms gaat het effe goed en dan lijk ik weer in een zwart gat te vallen. Maarja, kan er nu ook niks meer aan veranderen alleen proberen er ''bovenop'' te komen.
Hmm, balen maar ook meer dan logisch natuurlijk! Weten ze er op je werk van af? Het is niet niks natuurlijk Neem lekker de tijd om het te verwerken, het is je goed recht
Oehh het wordt nu echt spannend voor jou nathalja! Alvast succes, hopelijk gaat alles voorspoedig! Catelijntje knuffel voor jou. Ben je nu nog wel bezig om weer zwanger te worden?
Ja, stiekem wel. Al denkt mijn partner geloof ik dat baby's uit te lucht komen vallen. Zei vanavond nog tegen hem: Je kan lang wachten op een onbevlekte ontvangenis. Jammer genoeg ''klussen'' we steeds minder dus de kans dat ik (ooit) nog zwanger wordt lijkt me nogal klein. Of meneer heeft geen zin of is moe Mannen...zucht. Wordt heus niet in me eentje zwanger or...
Haha! Zou wel makkelijk worden als baby's uit de lucht komen vallen dan zou t ooievaar verhaal wel kloppen.. Misschien zit je partner stiekem toch met de miskraam en wil die nog niet gelijk aan de klus gaan.. Is het onderwerp baby maken wel bespreekbaar of niet?
Jawel. Alleen schijnt niet tot hem door te dringen dat je moet ... om baby's te maken. Volgens mij wacht hij tot ik spontaan zwanger ben. Dan kan hij nog heeel lang wachten or
hahahahaha XD Jij zit te wachten op ... om er een baby in te krijgen en ik wil volgende week gaan ... om er een baby uit te krijgen XD Dat is wel humor
Hoi dames mag ik hier ook meekletsen?? Kom uit Zeeuws Vlaanderen en mama van een jongetje van 1 jaar en 4 maanden. Binnenkort gaan we aan de klus voor een tweede kindje..
Hey beccy, welkom hier. Het is echt heeeeel hard aan het regenen nu... Werd wel een keertje tijd ook hihi maar zó hard! Nathalja gefeli met je 37-weken grens. Laat de baby nu maar komen!
Ja ging heftig tekeer he...Hier is het gelukkig weer droog. Ga ik zo even naar de supermarkt met mijn kleine man. Nathalja hopeijk zet het door idd..
Even een kleine update Begin vd middag in het ziekenhuis geweest (vk was daar vanwege een bevalling) Om half 1 inwendig onderzoek was nog geen verandering. ongeveer een uur of anderhalf uur laten nog maals inwendig onderzoek was mn bmm half verstreken, dus er is igg iets gaande.. Nu thuis word de pijn steeds sterker, nog niet regelmatig.. Vanavond dus nog een keer bellen, als er niks veranderd is moet ik weer naar het zkh en krijg ik igg een slaapmiddel, en slaap ik daar. (slaapmiddel omdat ik al 15 weken met constante harde buiken rondloop) dan kijken we morgen verder