Dag dames, Zoals ik al eerder in een topic heb laten vallen,ga ik jaydienne in jully dopen,nou probeer ik een tekst in elkaar te zetten voor de uitnodigingskaart maar ver kom ik niet. Heeft er iemand ideetjes of nog oude uitnodigingskaart,waaruit ik de tekst kan pikken? Alvast bedankt !
misschien kan je uitleggen op de kaart waarom je haar wilt laten dopen? dan is het een persoonlijke uitnodiging en ik ben er ook wel nieuwsgierig naar
Dat vind ik ook altijd wel leuk, een persoonlijke noot in de tekst! Zo ben je ook altijd origineel! Elmo
Maar het probleem is ben niet zo creatief, met uitnodiging bedoel ik dan de tekst waarbij ik ze uitnodig voor de kerk en daarna om samen naar de zaal te gaan om te gaan feesten. Kan het niet echt hier verwoorden laat staan op papier.
www.gedachten-gedichten.nl ? Edit: http://www.gedachten-gedichten.nl/welkomwonder/doopgedichtjes.htm Dit is de directe link....niet heel origineel..maar misschien kan je wat regels aanpassen
je hoeft ook niet creatief te zijn, maar je kan wel vertellen waarom jullie hebben besloten haar te dopen? ik neem aan dat je dat niet 'gewoon maar' doet?
In de moederschoot geweven tot een wonder van bestaan Kwam je bij ons in het leven dankbaar zeggen we je naam Aan een lange reis begonnen die een levensloop beslaat Zul je door een wereld trekken Waarin veel liefde bestaat Op (dag) (maand) word (naam) gedoopt Graag nodigen wij jullie uit om om (tijd) uur in de (kerk) te (plaats). Nadien zijn jullie welkom om samen met ons te genieten van (iets lekkers) en samen te toosten op de mooie toekomst die (naam) tegemoet gaat. (adres)
of iets simpels: Ik ben nog maar een kleine spruit, maar nodig je alvast uit. Op (dag, datum en jaar) voor mijn doop, met natuurlijk een feestje na afloop. Daar ik nog niet goed weet hoe feesten moet, hoop ik dat je me het zeker voordoet. Je wordt verwacht om (tijd) bij mij thuis.
Jelina wordt 17 mei as ook gedoopt, nu was ik me ook aan't bedenken wat ik op de uitnodigingen zou zetten, nu hoeft dat niet meer, want ik ga ook die van rach gebruiken. Thanx meid