enveloppe met inhoud kwijt grrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Violet32, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hallo,
    Vorig week heb ik een vestje gekocht op MP maar je raad t al ....nooit aangekomen :(
    Ik baal echt was een superleuk vest
    Maar nu mijn vraag:kan ik zelf nog iets doen om misschien t vestje toch te krijgen?
    Ik heb zelfs nog gedacht dat ze t miss niet verstuurd heeft maar ja geen bewijs he.
    Ik baal:x
    Iemand een idee?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vanwaar de titel?? ik vat em niet?

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

haha ik ook niet

EDIT: ow je heb een envelop met geld opgestuurd en die ben je dan ook kwijt ???

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik heb vorige week ook iets verkocht op marktplaats. Het was bij die mevrouw ook niet aangekomen. Had het via dhl verstuurd, die heb gebeld. Ze starten dan een onderzoek, en daar krijgen we dan bericht over. Gelukkig had die mevrouw mij ondertussen gemaild, dat het was bezorgd bij buren paar deuren verder. Maar ze hadden dus geen briefje in de bus. En die buren hebben het een paar dagen laten liggen. Dus zo kan je ook misverstanden krijgen. Ik ben blij dat het is opgelost, voelde me er niet prettig bij. Dacht al die mevr. denkt nu dat ik het niet heb verstuurd.

Succes

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

daar laat ik alles via de pakketpost doen

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik denk dat ze bedoeld, dat verkoper het vestje in een enveloppe heeft verstuurd en deze niet is aangekomen.

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

de eigenaar van het pakketje zegt natuurlijk dat ze hem verstuurd heeft en dus bij de post is kwijtgeraakt.

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    nee als ik schrijf pakketje heb je meestal een tracking code en het is per enveloope verstuurd dus achterhalen is moeilijk vandaar ook mijn vraag

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee dat is niet te achterhalen en kun je niets mee beginnen helaas. Hopelijk niet al te duur betaald....

10. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    ja dat bedoel ik:D
    Maar er werd tegelijk gereageerd haha
    Tja ik heb zel al zoveel binnengehad gewoon per enveloppe en anders worden sommige item s ook wel erg duur (nu ben ik natuurlijk nog duurder uit:()
    Ach ik baal gewoon, de vrouw bij t loket zei ook nog dat t wel eens medewerkers van tnt zelf konden zijn, dat had ik helemaal niet verwacht.
    Maar ik wacht ook nog steeds op een reactie van degene die t verstuurd heeft heb ik ook nog niet gekregen(vind ik raar)

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Houd het even in de gaten, als je niets hoort van degene die het verstuurd heeft zou ik even contact zoeken met marktplaats zelf!

Ik verkoop/verstuur zelf ook regelmatig spullen via mp, maar van zulke berichten krijg je toch wel de bibbers. Ben dan ook blijer als ik iets via de pakketpost kan versturen, dan krijg ik het altijd terug als het niet aankomt etc.

Ik vraag kopers ook altijd even te e-mailen wanneer ze het wel/niet ontvangen. Wel zo fijn. Helaas doet niet iedereen dat omdat ze dat niet nodig achten. Maar dan zegt vriendlief meestal: maak je niet druk. Geen bericht, is goed bericht!

12. MissT

MissT Niet meer actief

Pffff balen zeg!!!!
    Een vriendin van mij heeft ook een keer echt pech gehad met TNT. Ze had uggs besteld en werden ook echt in originele doos verstuurd. Iemand heeft toen gezien dat de TNT medewerker deze doos gewoon achter hield en zelf wilde houden.
    Gelukkig hebben ze hem toen wel kunnen achterhalen, en heeft zij haar schoentjes gehad.
    Maar het kan ook gewoon echt kwijtgeraakt zijn natuurlijk... ze zijn erg slordig de laatste tijd vind ik.

13. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb hier een paar weken geleden een draagdoek van iemand van het forum gekocht. Ze had hem op dinsdag verstuurd en hij kwam maar niet en kwam maar niet.. Dus zij heeft een klacht ingediend etc. En ze zouden zoeken(ook brievenbuspost), ik kreeg hem volgens mij 1.5 week later met de pakketdienst aan de deur haha. Wat er mis is gegaan, geen idee..

14. Miepie77

Miepie77 Actief lid

12 dec 2006
    143
    0
    0
    hier t zelfde............
    ook via mp een setje voor mn dochter besteld, nooit aangekomen. verkoper zegt, na tig mailtjes waarop niet gereageerd werd, dat t verzonden is en dat t bij diverse mensen waar ze wat naar toe had gestuurd dat t niet aangekomen was (lijkt me sterk, maar ja) en dat ze t geld weer terug zou storten omdat ze geen oplichtster wou lijken). Daarna weer diverse mailtjes gestuurd dat t nog niet was overgemaakt, gisteren weer gemaild, ze zou t overmaken (alsof ik dat nog geloof!!!!, maar ik blijf haar benaderen hoor!)
    Ik vind t zo triest dat je iemand voor 7.70 probeert op te lichten.......................

wellicht wel dezelfde verkoper!

succes ermee

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wanneer het zo is dat de verkoper dit daadwerkelijk opzettelijk heeft gedaan heeft het wellicht zin om het aan te geven bij marktplaats en evt. de politie. Jij hebt er dan wellicht niks aan, die €7,70 ben je kwijt en krijg je waarschijnlijk niet terug. Maar als er meerdere klachten bij mp liggen of de politie over deze verkoper, dan kunnen ze de persoon achterhalen aangezien je een rekeningnummer hebt en een naam.

Succes ermee!

16. Engel79

Engel79 Actief lid

5 aug 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    1. meld de verkoper dat je actie onderneemt
    2. meld TNT dat de envelop niet aangekomen is
    3. de aangifte bij de politie van vermissing dan wel oplichting.

Ik gok er op dat de fout bij TNT zit, bij ons komt ook 5% van de post gewoon niet of te laat aan, maar helaas zie je dat pas als je een aanmaning of zo krijgt. Ook bij pakketjes ben je niet verzekerd van ontvangst hoor. Heb een keer iets verstuurd (ook van MP) en dat kwam niet aan en de T&Tcode bestond volgens TNT niet dus was het niet te traceren, ook dit pakje kwam gelukkig met veel vertraging als nog aan.

Sterkte en misschien word je geduld nog beloont.

17. Engel79

Engel79 Actief lid

5 aug 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook een tijdje terug, 20 euro betaald voor 8 Nijntje boekjes maar nooit aangekomen, gemaild naar TNT maar helaas niets aan te doen.
    Maar een geboorte kaartje wat dezelfde dag op de bus gegaan is richting ons is ook nooit aangekomen.
    Ligt in mijn beleving dus echt aan TNT!

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wil even zeggen dat je niet gelijk ervan uit moet gaan dat de verkoper het slecht bedoelt heeft! Vind dat deze conclusie in de laatste berichten wel snel getrokken word.

Het kan wellicht dat ze het wel slecht bedoelt, maar zou toch eerst even een reactie afwachten ( weet natuurlijk niet hoelang je al wacht?)

Tevens zag ik dat er word gesproken over TNT die pakketjes niet aan laat komen. Die fout ligt dan bij het heerlijke TNT.. Ik verzend overigens via DHL en die zijn stukken beter.

Liefs

20. Engel79

Engel79 Actief lid

5 aug 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders hebben ons laatst een kaart gestuurd vanuit het buitenland, aan alle kinderen en klein kinderen een er is niet EEN kaart aangekomen, en dat is nu bijna 2 maanden geleden.

TNT vraagt wel steeds alle problemen te melden, maar ik ben er intussne zo zat van dat ik daar maar mee gestopt ben, alleen als iets echt niet aan komt meld ik het nog.

Bij dingen van MP trek ik tegenwoordig pas 7 dagen na het over maken van het geld aan de bel, want ik weet inmiddels dat post er gewoon niet meer binnen 24 uur is, dat is een fabeltje.

Deel Deze Pagina