Hoi Dames, Ik ben de vrouw van een man met diverse eigen ondernemingen, heel leuk allemaal maar vaak erg "alleen". Hij maakt vaak lange dagen, moet regelmatig op zakenreis naar het buitenland en het is dan ook vaak dat ik alleen zit. Ik werk niet en ben naar eigen keuze huisvrouw en ik mis het werken ook niet hoor maar mis wel de mensen om me heen...heb wel vriendinnen maar ja die werken allemaal en hoe lanf moet ik mijn tijd nog vullen met sporten en shoppen?? Ik ben moeder van een klein jongetje en hij vult mij tijd wel aardig maar goed als hij op bed ligt dan moet ik mezelf weer vermaken, zijn er meerdere dames die zichzelf in mij herkennen...misschien kunnen we een clubje oprichten en lekker met elkaar de tijd vullen of gewoon eens lekker mopperen over onze regelmatig afwezige echtgenoten nou ik wacht op jullie op deze zoveelste eenzame avond
yep hier! man werkt 6 dagen van s''morgens 7 tot 8 uur s''avonds. op zonda is ie altijd de ochtend nog weg. dus wij zien hem alleen de zondagmiddag e avond vaak. ik dan nog wel doordeweeks een uurtje of wat natuurlijk. tja soms erg balen. maar aan de andere kant hoef ik niet te gaan werken en kan ik fulltime moederen
Dag Namya en Plurkie, Ook ik heb een man met een eigen bedrijf. Hij werkt ongeveer 6 dagen en dan van 's morgen 07.00uur tot 18.00uur en 's avonds heeft hij veel vergaderingen, bijeenkomsten of zit hij op kantoor. Moeite heb ik er niet echt mee. Ben wel veel alleen, maar ik vermaak mij wel. Geniet natuurlijk wel super als hij thuis is. Zelf werk ik vier dagen. Heerlijk, maar ik merk dat nu ik zwanger wil worden de 'drive' toch wel iets minder wordt om te werken... Veel mensen om mij heen begrijpen ons drukke leventje niet altijd. Alhoewel de groep mensen om mij heen nu groter wordt met meiden die ook een zakenman hebben. Merk toch dat het met hun makkelijker praten is over bepaalde dingen. Leuk als we een beetje met elkaar kunnen kletsen! Lieve groet, Bobi
hey hey, sorry was deze topic alweer vergeten.....leuk! mijn man werkt gewoon 7 dagen per week...doordeweeks vaak van 8 tot 18 maar indd daarnaast vaak nog savonds nog wat afspraakjes met andere zaken lui...hij heeft al een aantal ondernemingen waarvan er 2 in NL zitten en de rest in het buitenland en hij wil nu weer iets opzetten in het buitenland...dus er komen weer een aantal zakenreizen aan.....maar goed dit is wel leuk om mee te gaan als het weer een beetje lekker is, gelukkig kan dit nog want ik werk niet en mijn zoon is nog niet leerplichtig ik vindt het meestal ook wel lekker hoor dat ik niet werk, maar soms (vooral met grijs koud weer) dan verveel ik me dood en veel vriendinnen werken dus die kan ik ook niet even langs laten komen of zo het nadeel van een zakenman vindt ik wel dat hij ook vaak niet echt tijd maakt voor bezoekjes die ik heb ingepland...kijk dan komen mijn vriendinnen met hun man en we eten vaak met z'n allen maar ja mijn man moet daarna vaak gewoon weg en dan voel ik me wel eens lullig dat ik denk, ja jij hebt je vent ten minste naast je hebben jullie dat ook met van die kleine dingen dat je je anders voelt dan de meeste vrouwen?? en met geld uitgeven ben ik zoooooooooo makkelijk en dat is soms best moeilijk te bevatten voor de vriendinnen die het niet zoo breed hebben, ik voel me vaak ook verplicht om te trakteren en zo, jullie ook?? als ik dat niet doe dan lijkt het wel of ik gierig overkom ook al hoeft dat helemaal niet zo te zijn in de ogen van mijn vriendinnen. zo komt er eentje los zeg :s