Gelukkig hebben ze bij de inseminatie/terugplaatsing nog geen oogjes anders hielp dat het onderzoek direct om zeep, want kan me het heel goed voorstellen dat kinderen bang worden van verklede/geschminkte mensen.
pcootje hahahahhahaa ik heb ook altijd mn bedenkingen gehad bij clowns.... maar dat is vast gekomen nadat ik de film IT heb gezien? tenminste zo heet die film toch?? met die clown?
haha wel heel grappig onderzoek! ik heb een heel grappige man, zou dat helpen? ik denk wel dat het wat minder zou zijn geweest als hij zich had verkleed als clown
LOL die titel.... Heb zelf een hekel aan echte clowns. Alhoewel, mijn man gedraagd zich ook af en toe als een clown.... dat zou mijn banner verklaren hahaha
Dusss.... de volgende keer geen ferti arts en punctie maar een bezoek aan cliniclowns? haha daar heb ik wel een brrrr stephen kingmomentje voor over hoor!
Whaha geweldig dit! Vraag wel of mijn vent een grapje wil vertellen na het klussen, misschien is het dan wel raak
Oh, maar dan moet je maar net kunnen lachen om Cliniclowns, ik ken ook mensen die ze echt niet leuk vinden.
Humor in bed is dus belangrijk! Ben zelf als de dood voor clowns, dus een clini-clown zal bij mij alleen maar stress bezorgen Springt mn ei spontaan van schrik zeker?