Het lijkt me zo gaaf om een muziekinstrument te bespelen... Dat doe ik niet en soms vind ik dat best jammer. Wie doet dat wel, en zo ja, wat voor instrument??
Vroeger als kind blokfluit en accordeon Nu niks meer, mis het ook helemaal niet... Het is niks voor mij.
Op school blokfluit, daarna een paar jaar piano-les gehad en heb mezelf nog wat gepingel op de gitaar aangeleerd. Ik mis het wel, zou dolgraag weer wat willen gaan doen, maar wat en waar haal ik de tijd vandaan :-S.
Ik heb klarinet gespeeld in het Symfonie-orkest en sopraan saxofoon bij de fanfare. Op dit moment speel ik niet meer in een orkest. Ik speel ook nog piano en dat is nu met de kids wel heel leuk. Zij zingen en ik spelen.
Nee. Als kind heb ik wel pogingen gedaan om gitaar te gaan spelen, en trompet. Maar je moest dan ook muzieknoten in je hoofd stampen. En dat vond ik maar niks. Piano vind ik wel erg mooi, en kan ook best jaloers zijn op mensen die dat zo mooi kunnen spelen. Ik wou dat ik dat ook kon. En gitaar vind ik mooi. En drum ook. Lijkt me heerlijk om me op zo'n ding uit te leven en tegelijkertijd je woede kwijt te kunnen.
Nee helaas niet, mijn ouders zijn erg muzikaal, en die genen heb ik nou net niet meegekregen.... Mijn man die is wel muzikaal en vind dat ook erg keuk om te zien. Hij drum, alleen heeft hij te veel hobby's dat ie dat heeft laten vallen. Zonde!!! Ikzelf zou wel piano of viool willen spelen. Nooit te laat om te leren, toch?? Zal er waarschijnlijk nooit aan beginnen ben ik bang.
Ik heb als kind piano gespeeld en een hele tijd altsaxofoon en schuiftrombone bij een dweilorkest.. Heb er helaas de tijd niet meer voor..
Vanaf een jaar of 7 tot aan mijn 18e piano gespeeld. Daarna alleen nog maar sporadisch en momenteel helemaal niet meer. Ik heb er geen zin meer in en ik moet wel veel spelen om het bij te houden.
Vroeger wel gedaan. Begonnen met blokfluit. daarna panfluit en daarna nog dwarsfluit. Zou wel leuk vinden om gitaar te leren spelen.
Vanaf mijn 6 tot 18e jaar pianoles gehad. Paar jaar later nog 2 jaar conservatorium gedaan maar niet voltooid. Er was teveel concurrentie en zo'n streber was ik ook weer niet om tot de allerbeste te behoren. Wel in het bezit van een mooie concertvleugel
Speel nu al ongeveer 17 jaar Hoorn. Ben begonnen bij een fanfare, en over gestapt naar een harmonie, na m'n verhuizing.
Ja dwarsfluit. Blokfluit en Althorn.( lijkt op een bariton) kan ook dus bariton spelen en trompet. En een heel klein beetje piano spelen met een hand. Muziek maken is het mooiste wat er is.
Ja, ik speel al 15 jaar elektrisch gitaar en ik zing. Heel veel optredens gehad en cd's opgenomen en allerlei leuke dingen meegemaakt dankzij de muziek. Ik vind dat ook zeker dat je nooit te oud bent om een instrument te leren, zeker niet een popinstrument. Voor jong en oud een supermanier om hersengymnastiek te doen. Dus ik zou zeggen: hop op les en zo snel mogelijk een liedje leren spelen. Harstikke leuk!
mijn dochter zit sinds een paar maanden op gitaarles ik zit er wel eens bij, en het lijkt mij echt heel moeilijk. ze oefende niet vaak ,maar nu ze er ook echt een liedje op kan spelen pakt ze hem maar wat graag Ze vind het erg leuk en ik ben ook trots op haar dat het zo goed gaat!!
Trompet, dwarsfluit, hobo een klein beetje, panfluit, low whistles (Ierse fluiten) een beetje orgel.. Maar de laatste tijd niet meer gespeeld. Geen tijd ervoor helaas.