Ik zit vanavond eens naar Jokertjes Ja woord te kijken en ik vind die Tony toch wel zo'n walgelijk zelfingenomen pest ventje mn nekharen gaan overeind staan van die kwal. En nu ben ik wel benieuwd bij welke Bn'er jullie dat hebben
Heb je even? Kwalbert Verlinde, Dooske Ragas + man, Fatima Moreira de melo, Briget Maasland, Frouckje de Both..
Patty Brard, Emile Ratelband, Paul de Leeuw Evert Santegoeds wat een walgelijk vent bah! Kunnen jullie je de reclame met Bassie nog herinneren? Vooraf aan het spotje werd bekend gemaakt dat hij (Bassie) een jonge vrouw zwanger had gemaakt. Achteraf bleek dit alvast reclame te zijn voor het spotje. Evert Santegoeds sprak er vervolgens schande van van die grap. Die man doet zelf aan riooljournalistiek en verzint vast ook verhalen uit zijn duim. Maar wordt ie in de maling genomen dan is ie pissig.
hebben jullie even?? britt dekker barbie irene moors beau van erven dorens Daphne deckers bridget maasland paul de leeuw jort kelder ( walggggg) yes-r ali b caroline tensen ron brandsteder'plus zoon rick hans kazan jokertje en die andere eppo, vincent ofzo uit oh oh cherso?? dries roelvink lieke van lexmond marley van de velde mari van de ven dit is het eerste wat me te binnen schiet maar dr zijn er vast meer
Tony!! Die denkt dat ie een of andere adonis is! Emile Ratelband die moeten ze de elecktrische stoel geven die gore kwal Jeroen van der Boom vies over t paard getild ventje met zn zware arrogante kapsones
Tony inderdaad - Patty Brard - Daphne Deckers - Yolanthe - Silvie Meijs - Ali B - Jan Kooijman - Marly vd Velden - Britt - Ron Brandsteder - Paul de Leeuw
oja yolanthe idd. paardegezicht silvie meijs wesly sneijder' raf van de vaart robin van persie allemaal van die arrogante kwallen
Zo ongeveer alle bovenstaande.... icl de hele gtst cast en ook diezelfde personen in andere programma's spotjes.... Blegh vind maar dat er weinig leuke mensen op tv zijn tegenwoordig...
Alles wat in GTST speelt. En die Michella. Ongetwijfeld nog meer, want ik zap bij een hoop mensen weg.