je bent geen slechte partner want iedere vrouw zal wel een geheimpje hebben maar contact hebben met je ex vind ik persoonlijk wat te ver gaan...en ik denk dat als je man (stiekem)contact heeft met zijn ex dat je dit ook niet leuk zou vinden? en de overige geheimpjes vind ik niet zo erg klinken...
Ik heb geen idee wat ik moet verzwijgen voor mijn vriend Nu is het niet zo dat ik elk wissewasje op tafel gooi, maar als hij er naar vraagt geef ik wel eerlijk antwoord... Dus geheimen?? Nee
oja ik heb geen geheimen voor me man, ook niet als ik iets gekocht heb, vind hij juist alleen maar fijn als hij zijn vrouw gelukkig ziet... en eten verzwijg ik ook niet...
Nee ik heb geen bewuste geheimen. Dn zit er ook iets niet goed lijkt me. (Na ja een keer iets zelf op eten is de ramp niet )
Ik heb geen geheimen, maar ik vertel ook niet alles en dat vind ik wel wat anders. Soms koop ik een zak M&M's en eet die helemaal alleen op. Hop, zak onderin de prullenbak en we hebben het nergens meer over Wat hij trouwens niet weet is dat ik een tijdje meer open stond voor andere mannen. Niks serieus, niks ernstigs, maar het was net alsof m'n oogkleppen na 7 jaar eraf vielen. Ik vond dat zelf wel beangstigend, het ging niet zo heel goed tussen ons en hoewel we er over praatten en er aan werkten, kreeg ik wel wat andere gevoelens bij een zekere man. Ik heb daar niks mee gedaan, nooit gewild, behalve angstvallig in de gaten houden of die gevoelens niet erger werden Dit heb ik man niet verteld, ik zou hem onnodig kwetsen.
Hier wel een paar kleine onbenullige geheimen. - Vergeten de deur dicht te doen. Toen ik terug kwam stond de deur gewoon open. Gelukkig was er niks weg, maar dit is wel mijn geheimpje gebleven. - In de winter ook een paar keer de deur van de auto opengelaten waardoor de binnenkant helemaal bevroren was. Ook dit niet verteld. - twee keer vergeten de was op te hangen en deze zat nog in de wasmachine. Ook dit niet verteld omdat manlief er een hekel aan heeft.
Ohh wel een geheimpje trouwens Mijn man heeft een verslaving voor kabeltjes en bewaard al jaaaaren oude kabeltjss en kapotte kabeltjes. Ik mocht ze niet weggooien heb ik wel gedaan en hij mist ze nog steeds niet hahHaha
Wij vertellen mekaar alles, maar dan ook echt alles. Kan niet liegen of iets verzwijgen haha. Gelukkig maar denk ik altijd!
Wij vertellen elkaar ook echt alles. Soms ook dingen waarvan je zoiets hebt, wat voor nut heeft het om te vertellen, maar gewoon voor de volledigheid vertellen we het elkaar dan. Hebben echt geen geheimen voor elkaar.
Heb niet echt geheimen voor hem. Ja zijn verjaardags kadootjes vertel ik niet. Maar voor de rest...nee. Zelfs als ik iets koop zeg ik het. Gewoon omdat ik het leuk vind om te delen dan. Dat van iets opeten en niet zeggen, oh ja dat gebeurt haha! Ik doe de boodschapjes, dus tsja....dan sneuvelt er weleens wat voor het de kast in gaat hahaha! Staan hier trouwens wel komische tussen haha! Ik zeg niks hoor!
O my god hahaha al zou k het willen zou ik het niet eens kunnen! Ik ben echt een flap uit! Zodra hij uit zn werk komt begin ik met praten over mn dag over mn werk en mensen die hij nie eens kent haha als k ruzie in de supermarkt heb gehad ofzo dan gaat hij altijd eerst poepen en sta ik voor de wc deur nog steeds te kletsen dan roept hij: ga weg als ik zit te schijtuh!!' Vertel straks maar verder! Dan zit k echt te wachten en denk k schiet nou op! Terwijl het meerendeel onzin is!!! Haha als ik een verjaardags of kerstkado koop of bestel vraag ik 1000x wil je weten wat ik gekocht heb (hij is niet nieuwsgierig) zegt hij nee! En uiteindelijk roep ik dus wat ik gekocht heb als ik wat koop weet hij et altijd wel! Ik bestel ook vaak dingen op h&m enz dus dat komen ze brengen maar dat boeit hem ook allemaal niet! Maar hijzou het zeker niet op prijs stellen als ik lieg over contact met mn ex. Ik vind een ex is niet voor niets een ex geen behoefte om contact mee te hebben. Nou stelde mijn ex niet echt wat voor haha ben sinds mn 14e samen met mn man en hij was dus de eerste en enige bedpartner maar ik hougewoon niet van dat soort dingen verzwijgen!
Agg soms een leugentje om bestwil. "Waar is het losgeld uit de lade gebleven?" "In de spaarpot." Terwijl ik er een heerlijk broodje voor heb gehaald bij de bakker .
Wat een leuk onderwerp. Wat mijn man niet weet: -Soms doe ik 's nachts net alsof ik niet wakker word van de kinderen, terwijl ik ze goed gehoord heb. -Masturberen: dat bevestig ik juist zeer overdreven! De lol van het vragen is er nu vanaf....
Soms als mijn man loopt te 'schooien' om sex en aan me blijft plukken en ik echt geen zin heb zeg ik wel eens dat ik ongesteld ben terwijl dit niet zo is
Toen wij zwanger wilden worden heb ik mij aangemeld voor ZP. Wat hij nooit geweten heeft is dat ik actief meeschreef. (was bang voor zijn reactie maar die was juist positief). Pas vanaf mijn bevalling (we schrijven op een priveforum) weet hij dat we zo actief met elkaar schrijven is er zelfs een meeting geweest. Verder geen geheimen. Soms koop ik iets teveel kleding, dat zeg ik dan niet maar dat ziet hij wel van de rekening afgaan