Hier precies hetzelfde! Ik zie niet in waarom ik iets achter zijn rug om zou moeten doen. Heel soms spreek ik mijn ex nog wel eens en dat vertel ik mijn vriend ook en hij spreekt heel soms zijn ex nog wel eens en verteld mij dat ook.
Ik heb niet zozeer geheimen maar verzwijg wel eens iets voor mijn vriend. Dat is meer omdat hij zelf niks geheim kan houden. Zoals bijv het geslacht van onze eerste. Hij zei dat hij het voor zich zou houden en had dit achteraf dus niet gedaan maar wel gezegd dat ze het niet tegen mij mochten zeggen. Ik kijk dus wel uit met wat ik tegen hem zeg. Als ik niet wil dat anderen het weten dan vertel ik het hem ook maar niet. Ook heb ik hem niet verteld over mijn geheime potje waar ik het overgebleven boodschappen geld in doe. Zo kunnen we nog eens iets leuks doen.
Ik zit ff heel diep te graven maar kan nou niet echt iets schokkends bedenken. Tijdens de zwangerschap heb ik wel eens gezegd dat ik heel erg veel pijn had zodat hij iets meer deed hihi. Maar thats it. Ik vind liegen of verzwijgen niet echt nodig, eerlijkheid is wel heel erg belangrijk, als ik contact met een ex zou hebben dan zeg ik dat, leuk vinden zal hij het niet. Ook als ik kleding koop ziet hij t toch wel we hebben een gezamelijke bankrekening. En als we dat niet hadden had ik het alsnog wel gezegd hoor, is wel zo makkelijk anders zit je aan t einde van de maand te rekenen en kom je niet uit! Oja en soms geef ik de hond iets lekkers ( krijgt ie vaak diaree van ) en dan is ie ermee uitgeweest en dan heeft ie dus diaree ( zielig eigelijk ) maar dan ontken ik.. hihi. ik gun de hond af en toe gewoon wat lekkers! maar beter kan ik dat niet meer doen. Oja en ik heb een keer veel kleding weggegooit, dat heb ik nooit gezegd maar hij heeft het ook niet gemerkt, als die het vraagt zeg ik t wel.
Ik vertel mijn aanstaande niet hoeveel geld ik voor en aan ons zoontje uit geef. Hij heeft 2 kasten vol kleding en speelgoed waar je u tegen zegt. Soms vraagt hij wel als M. weer wat nieuws aan heeft van hey is die nieuw, maar dan zeg ik dat hij die al een tijd heeft maar achter in de kast lag (meestal ligt het inderdaad achter in de kast met kaartje er nog aan . Dus helemaal liegen is het ook niet he
Nee geen geheimen voor mijn vriend. Al helemaal niet ovet kleding kopeb. Mijn vriend ziet meteen als ik of E. Iets nieuws aan heb..
Kleine geheimpjes zoals chocola opeten in mijn eentje en niet zeggen dat ik dat had gekocht haha Beetje overdrijven dat ik last heb van mijn rug, dan masseert hij me Dingen die vriendinnen mij soms vertellen. Mijn man is een flapuit, dus soms maar beter dat hij iets niet weet Verder kan ik niet zo snel wat bedenken, maar dit zijn in mijn ogen onschuldige dingen. Wij vertellen elkaar ook niet ALLES hoor, ik hoef echt niet tot in detail te horen wat hij gedaan heeft op een dag, beetje saai....
Ik zou nooit aankopen verzwijgen voor mijn man, is eerder andersom denk ik. Hij koopt meer dan ik dus ik maak me niet druk. Ik weet dat hij een enorme flirt is en hij weet dat ik een enorme flirt ben. Hij hoeft niet te weten met wie ik flirt en gezellig klets en ik hoef dat ook niet van hem te weten. Verder kan ik me zo niks bedenken maar er zullen ongetwijfeld dingen zijn die ik onbewust niet heb verteld. Er moet wel iets te raden overblijven he
Vind t heeeeeel gezond om NIET ALLES met je partner te delen Klein geheimpje mag gerust En net als ts zeg ik ook wel eens ja ach was in de aanbieding (not!) Haha En ook dingen die vriendinnen(in vertrouwen) vertellen hou ik voor me
Ik verbaas me wel een beetje hoeveel er schrijven dat ze ALLES met hun partner delen, zoals bijvoorbeeld melden dat er een flesje water gekocht is (ik had ook iemand anders kunnen quoten). Het lijkt mij eerlijk gezegd dodelijk vermoeiend om alles tot in de kleinste details met elkaar te willen delen. Niet alleen om zelf alles te moeten vertellen, maar ook om alles van m'n partner aan te horen. Zo boeiend is veel van wat er op een dag voorvalt nu eenmaal niet. Maar goed, niet alle details van alle dagelijkse beslommeringen met elkaar delen is iets anders dan dingen verborgen houden. Ik vind dat je ook in een relatie best bepaalde dingen 'geheim' mag houden. Bijvoorbeeld wat je allemaal doet achter de (gesloten!) wc-deur En ook op flirtgebied vertel ik niet alles aan m'n vriend. Vorige week nog een heel leuk klein voorval op m'n werk. Ik kan er nog een big smile om krijgen, maar ik heb dat doelbewust niet verteld thuis, omdat dat soort verhalen vaak vallen in de categorie 'je had er bij moeten zijn'. Hij moet zich vooral geen zorgen gaan maken om hoe ik met m'n collega's om ga en dan is zo'n voorval dat je wel vertelt maar niet goed over kan brengen alleen maar 'onnodige ballast' voor hem, denk ik. Dus is dat een 'geheim', en zo heb ik er wel meer. Ik geniet van zulke dingen, ze doen niets af aan mijn liefde voor mijn vriend (belangrijk!) en hij geniet van een vrolijke vriendin Iedereen blij, toch?! Ik denk dat je voor jezelf het criterium kunt hanteren "als hij hier toch achter zou komen, hoe erg zou dat dan zijn?". Als dat niet erg is ('betrapt ja, ik had inderdaad een doosje chocoladetruffels in m'n eentje opgesnoept'), of alleen wat genant ('oeps, als je wat ruikt, was ik dat, sorry!'), dan kun je zoiets best geheim houden als je dat prettiger vindt. Maar als je denkt dat je over zo'n ontdekt geheim echt een goed gesprek moet gaan voeren ('ik koop inderdaad veel meer dan ons budget aan kan') of hij er gekwetst van zou zijn ('ja, ik had afgesproken met m'n ex terwijl ik weet dat jij dat niet cool vindt'), dan zit er iets niet goed. TS, als je vriend er NU achter zou komen dat je al die dingen geshopt hebt, dat je toch masturbeert en dat je nog mailcontact hebt met je ex, hoe zou hij dat dan vinden? Ik denk dat je zo zelf het beste kunt beantwoorden hoe 'slecht' het is dat je deze dingen geheim houdt voor je partner. Ik vind dus dat je best geheimen mag hebben in je relatie. Ook over wat je met je geld doet, je seksuele gevoelens/gedrag of met wie je omgaat. Maar het maakt wel uit of jullie bijvoorbeeld afspraken hebben over welk deel van jullie budget jij zonder overleg kunt uitgeven aan wat jij wil. Maak je schulden is het een ander verhaal dan wanneer je keurig 'niet boven je stand leeft'. En wat betreft je seksuele gevoelens/gedrag en met wie je omgaat: als je je partner pijn zou doen wanneer je deze dingen wel eerlijk zou durven vertellen, dan voel je zelf misschien ook wel aan dat dit best grote en dubieuze geheimen zijn. Maar als je zeker weet dat je partner gewoon blij voor je zou zijn dat je masturbeert en geen ex-from-hell hebt, dan is er niet zo veel mis met de geheimen, lijkt me.
mijn man weet niet hoe ik op een verkeerde manier kennis heb gemaakt met seks en de experimenten met de daarvoor niet bestemde dingen. wel weet hij dat het dwangmatig is geweest en ik daar een aardige deuk van heb opgelopen. voor de rest weet hij alles maar om nu mijn hele gehaalde boodschappen lijst op te noemen nee dat hoeft van hem niet en gaat mij ook echt te ver.
dames, als jullie je man echt alles vertellen.. heb je dan ook het idee dat hij echt naar je luistert? Of zit hij naar de voetbal te kijken en mompelt hij een beetje : "hmhm schatje, .. een flesje water gekocht.. hmhmm" Ik kan me namelijk werkelijk niet voorstellen dat mijn man dit zou willen weten van mij!
Haha! Weer heerlijk om dit allemaal te lezen! Ik heb niet zo zeer geheimen, maar hij weet echt niet in detail wat mijn 'vriendjes' verleden is bijvoorbeeld. Zo zijn er wel meer dingen niet ik niet zo zeer niet bewust nooit met hem gedeeld heb. Ik snap wel dat mannen en vrouwen niet alles delen. Ik wil ook zijn vriendinnetjes verleden in detail weten en als hij een flesje water heeft gekocht wil ik dit ook niet perse weten hoor...
Oh nee hoor mijn vriend weet echt niet alles van me. Vind het ook niet nodig om alles te delen met mijn vriend. Ik deel ook veel met mijn beste vriendin en die verhalen ga ik ook echt niet tegen mijn vriend zeggen. Vanavond nog, gezwommen met de man van mijn beste vriendin, en ook wij praten veel over elkaars relatie, meer om dingen te kunnen relativeren en ervaringen te delen van elkaars relatie. Dit deel ik dus ook niet met mijn vriend, of met mijn beste vriendin Hoop dat jullie mijn verhaal nog snappen. Anyway, ik kan nog wel even doorgaan met mijn verhaal wat ik allemaal niet deel met vriend maar laat ik dat maar niet doen hahahahahaha
Ik lieg niet maar deel ook zekee niet alles met hem. Somige dingen is gewoon voor een me bestevriendin tussenonsje Al weet hij ook nog niet alles van mij en ik ga hem ook echt niet vertellen hoe ik on mekaar zit of wat ik zoals ALTIJD allenmaal doet moet hij er toch achterkomen hoe ik ben Maar de belangrijkste dingen vertel ik wel maar dat intreseert hem nog niet eens (moeilijke prater)
Ach ik. Koop eigenlijk nooit iets zonder mijn man en als ik wel iets koop dan pleur ik het op tafel dan ziet hij het vanzelf haha. Verder hebben we 1 rekening dus als we zien dat er.iets gekocht is zeggen we nog weleens gek scherend: zo moest je weer geld uitgeven/snoepen en dan word het ook vertelt.