Wat leuk zeg! Moeten idd maten enzo ook wel overeen komen. Woon in Aljmaar dus grunn is mij wat te ver
Wie heeft er concrete interesse in een kledingruilavond in de provincie Groningen? Mol81 Marnat Sarina 42/44
ikke zal m,n zusje ook even vragen of ze mee wil al een datum, tijd en waar in de planning? mag er ook kinderkleding mee?
Dit zijn de meiden die een leuke kledingruil avond willen: Mol81 Marnat Sarina 42/44 Sneeuwpop Nog meer meiden? Sneeuwpop@ is verder nog niet bekend waar en wanneer .en wat we mee nemen .
ok dan hoor of lees ik dat nog wel. 3 friezen en 2 groningers moet groningen toch maar friesland komen nu wij in de meerderheid zijn.
Sneeuwpop@ Ik heb nog wel een bak koffie van jouw te goed Maar mag niet over de grens heb geen geldig paspoort . We moeten nog maar goed overleggen hoe en waar we het doen. Ik heb geen vervoer in elk geval .
Channes@ Dat is idd goede keus , en weg gooien is zonder als er een ander nog vele dagen of jaren plezier van heeft.
hoe werkt een kledingruilbeurs verder dan? broek tov broek 2 shirts tov 1 broek geen ruiling dan betalen of zijn er geen regels