Vrouwenlichamen productie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Wup, je denkt niet volgens het vermogen van de man, misschien weet je wel hoe je man erop reageert maar hoe zit het met al die andere mannen?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou het wel heel sneu vinden als een man daar al opgewonden van raakt....IK kan het me gewoon niet voorstellen.

Bijvoorbeeld een naakte vrouw in een reclame voor kaas vind ik wel volledig overbodig, het heeft niks met de reclame te maken, maar ik kan mer er niet aan storen.

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    sorry, maar deel absoluut niet jullie mening.

de ander verdient zijn geld met schilderen, de ander leent zijn of haar lichaam en gezicht voor een reclamecampagne.
    dat kan je benoemen met je lichaam verkopen, is misschien ook wel zo maar wat daar dan mis mee is weet ik niet.

joyce

4. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik kan best wel wat naaktheid verdragen en het stoort me al helemaal neit om door mooie mensen omgeven te worden... Maar dan meot je natuurlijk neit beginnen spiegelen want dan ben ik ook meteen wat minder happy!

DOVE laat de vrouwen zien zoals ze voorkomen: in alle maten eng ewichten en dat vind ik best leuk.

Kitty

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    kitty, inderdaad spiegelen moet je niet gaan doen, doet iedereen dat dan wordt volgens mij de helft van de bevolking depressief.

iedereen weet dat er gephotoshopt wordt en dat de modellen voor de campagnes niet de doorsnee maten hebben.

dove is wat dat betreft goed bezig! voor dat soort reclames ben ik helemaal!

joyce

6. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Het is belangrijk dat men denkt aan de gehele maatschappij en niet wat je zelf ervan vindt, of het je nou stoort of niet, en zo zijn er tig andere mensen die zich daar wel aan storen

er zou eens een onderzoek uitgevoerd moeten worden

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ja maar goed.. Iedereen stoort zich wel ergens aan.
    Dan zouden tv-programmas, reclames, boeken en tijdschriften allemaal verboden moeten worden, want overal staat wel iets wat iemand anders storend zou kunnen vinden.

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik bedoel.. Ik stoor me aan jensen, maar er zijn er zat die hem machtig grappig vinden.

Nou dan kijk ik toch niet?

9. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    De vrouw is en zal altijd een lustobject blijven. Als je bv al kijk naar reclames of films, ze gooien er wat blote borsten in want dat verkoopt beter. Vroeger was ik hier veel meer mee bezig, plakte overal stickers met de tekst, vrouwen tegen seksistische reclame's. De maatschappij is nu eenmaal zo. Je veranderd er toch niks aan. Al is het diep triest.

10. precies vosje ;)
    dat is het mooie aan een vrije samenleving. dan sluit je soms je ogen voor dingen die je niet aanstaan.

11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    vind het trouwens erg ver gaan om te zeggen dat oa verkrachtingen veroorzaakt worden door reclames.
    iemand die iemand anders verkracht wordt denk ik niet veroorzaakt door een schaars geklede vrouw op een foto of op tv, ik denk dat daar wel een andere oorzaak voor is.

vind het oversexte ook wel meevallen, het hoeft van mij niet 's middags al op de buis idd vanwege de kinderen. maar je hoeft het niet te verweren, tenslotte is het gewoon een onderdeel van ons leven.

joyce

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    In sommige punten kan ik me best vinden, maar het gedeelte over verkrachtingen gaat bij mij te ver.

Er is overigens genoeg onderzoek gedaan naar de invloed van de media en het uiterlijk van modellen, actrices etc. Ik kan me nog een onderzoek herinneren waaruit bleek dat in landen waar de invloed van de media veel minder aanwezig is, net zo veel meisjes met eetstoornissen te vinden waren als hier.

13. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Hoezo gaat het te ver wat betreft verkrachtingen? Een man kan GEESTELIJK ziek worden als hij helemaal in de ban is van zijn lusten hoor en niet weet hoe hij die kan blussen die gaat op allerlei gekke ideeen komen.

14. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Ik vind het persoonlijk erg naief als men denkt dat zo'n billboard waarop een zeer verleidelijke vrouw is afgebeeld dat de man dat niks doet.

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Maar dat ligt dan eerder aan de psychische gezondheid van die man als aan reclames..

16. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    mede dankzij vele beelden die hij ziet hoor

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik denk dat je het een beetje verkeerd om hebt..

Wat jij nu zegt is hetzelfde als:
    Als een meisje een kort topje draagt, dan vraagt ze erom lastig gevallen te worden door mannen.

Dat vind ik nou totaal niet waar.

18. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Uhm, er zijn helaas vreemde mannen onder ons die zo'n type meisje eerder zullen aanvallen dan iemand die er niet zo bij loopt maar dat scheelt natuurlijk per man. Ik kan niet denken volgens het vermogen van een man maar in het algemeen bezitten zij gewoon meer lust dan vrouwen, vandaar dat het altijd zo overvol is bij de prostiuees, tja dat zegt al genoeg (zij kunnen zich veroorloven om geld te geven maar anderen niet en die kunnen niet terecht bij de prostituees)

19. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Overigens lijkt het me erg logisch, een meisje met een inkijk van hier tot ik weet niet waar wind een man sneller op dan iemand die gewoon datgene bedekt heeft (slechts een voorbeeld)

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Maar daarom vraagt ze er toch niet om lastig gevallen te worden?

Die man/mannen kiezen er dan toch voor haar lastig te vallen?
    Dat is dan toch hun fout?

Als er een vent in een boxershort over straat loopt knijp ik hem toch ook niet in zn achterste?
    Dat doe je gewoon niet. En als je het wel doet maak je zelf bewust die keuze en zit je fout.

Deel Deze Pagina