Vrouwenlichamen productie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    sorry hoor, maar je gaat mij niet vertellen dat een reclame van bv hunkemoller mannen aan kan zetten tot verkrachting?!
    dat een man er opgewonden van raakt dat kan makkelijk. geloof ook niet dat daar iets mis mee is, zijn geloof ik nog altijd normale gevoelens.
    maar dat het aanzet tot verkrachting, nee sorry!

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik denk dat er niet 1 reden is waarom mannen prostituees bezoeken, maar ontelbare.

Ik vind dan ook niet dat je kan zeggen dat reclames de lust extra opwekken en dat dat de oorzaak is waardoor het zo druk is bij de prostituees. Een beetje kort door de bocht.

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Persoonlijk vind ik dat je "mannen" ook een beetje tekort doet hoor.
    Ik weet niet wat voor mannen jij gewend bent, maar die die ik ken worden echt niet hitsig van een sloggi reclame langs de weg.

Niet alle mannen denken met hun toverstaf, er zijn er ook zat die een brein bezitten en wel weloverwogen keuzes kunnen maken.

4. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Dus als je geil word van een blote dame op een billboard dan heb je gelijk je brein ook in je onderboek zitten? ;)
    Mannen zijn nou eenmaal zo geprogrammeerd ze kunnen er niks aan doen...het is toch een soort van grappig? Althans dat vind ik!
    En daar neemt de media dankbaar gebruik van...en als je er niks aan vind, nou dan kijk je toch gewoon de andere kant op!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het helemaal eens met jou Vosje...

Vind het ook erg ver gaan om mannen af te schilderen als een stel beesten die totaal niet meer in staat zijn na te denken en maar bovenop een willekeurige vrouw springen omdat hij een reclame heeft gezien. Of moeten we allemaal in een burka omdat de man zich niet in kan houden? Wat een onzin.

Sexreclames ed hoef ik ook niet te zien maar te zeggen dat verkrachtingen gebeuren door de media gaat mij veel te ver. Vroeger toen er nog geen tv's waren werden vrouwen ook verkracht....

6. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk dat een man, die in staat is om een vrouw te verkrachten niet één of andere billboard of "geil" geklede vrouw daarvoor nodig heeft :( . Kom op zeg, straks is het nog een vrouw d'r schuld dat ze verkracht wordt, omdat ze te geil gekleed is...

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Goeden avond Dames,

Ik ben de man van Joyce 1980 en zij vroeg mij of ik deze topic wilde lezen. Het is voor mij best schokkend om de berichten van TS te lezen. Zij denkt volgens mij dat wij in de oertijd leven en het denkvermogen hebben van een mug. Ik denk namelijk wel als een man en hoe ze erbij komt dat tv en reclames aanleiding geven tot verkrachting snap ik totaal niet. Mocht een man er onverhoop toch opgewonden van raken, dan kijkt hij als hij een relatie heeft waarschijnlijk heel lief zijn wederhelft aan. Mocht dat niet het geval zijn dan zal in 99% van de gevallen de man de hand aan zich zelf slaan. Mocht het toch iemand tot een verkrachting toezetten dan zit er zeker iets niet goed in zijn boven kamer.
    Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen van TS om dit topic te typen, want volgens mij zit er meer achter deze frustratie.

Groetjes Serge

hoi hoi ik dacht ik vraag even een mening aan een man.

liefs joyce

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Maar dat is toch ook zo? hahahahahaha, grapje hoor! :D :)

Ik vind het ook een beetje een gedramatiseerd verhaal. Iemand zei eerder ook al dat er 100 jaar geleden ook verkrachtingen plaatsvonden en toen liepen vrouwen er ook niet echt luchtig bij... Als mannen uit zijn op seks, vinden ze het heus wel en geloof me, het zal geen reclamespotje zijn hoor!

Flientje

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad Serge... ik ben blij je reactie te lezen want zo denk ik er ook over.

10. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    :confused: :confused: :confused:

wat een gedoe hier .. ik weet niet hoor maar je hebt wel heel erg weinig vertrouwen in de mannen ..

weet je dat de meeste reclame gewoon al niet meer bekeken wordt omdat iedereen er zo aan gewend is .. mij vallen die posters langs de weg al lang niet meer op

maar om idd te zeggen dat een man overgaat tot verkrachting door een schaars geklede vrouw op een foto :confused: :confused: :confused:

ik kan niet zeggen dat ik ooit geil word van een reclame hoor .. pfff wat een discussie

volgens mij ligt jouw probleem ergens anders ..
    niet zo zeer bij de reclame
    dat er teveel bloot wordt gebruikt daar ben ik volledig mee akkoord maar om zo ver te gaan
    straks ga je nog zeggen dat mannen overgaan tot pedofilie omdat een kind reklame maakte in zomer outfit voor een ijsje ofzo

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
  12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat cool om eens de reactie van een man te lezen! ik ben het met serg eens hoor!

ik heb wel eens gelezen dat het bij verkrachting meer om het machtsgevoel (machtsmisbruik) gaat dan om de sex.

ook als er geen ondergoed-billboards hangen denken mensen aan sex. dat zit nou eenmaal in de natuur :)

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

En het is ook net wat je wilt zien. Als je als man uit bent op seks, kun je volgens mij van een paar sokken nog wel ''in de stemming'' raken...

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    sluit me hier volledig bij aan heel erg goed verwoord

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :)

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als een man "zin heeft" gaat hij echt niet naar een vrouw in een bushokje zitten staren hoor...

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek van TS gesloten....

Elmo

18. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Huh? Is hij weer geopend?

19. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    zat ik mezelf dus ook af te vragen :)

20. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    jammer dat ze zelf niet meer gereageerd heeft op onze reacties, valt me een beetje tegen.

joyce

Deel Deze Pagina