Vrouwenlichamen productie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    vind het ook altijd zo jammer dat een topic sluit op verzoek omdat je de mening van de ts niet deeld ..

ze vroeg onze mening toch, wel die gaven we
    dus nu maar sluiten omdat we niet zeggen dat ze overschot aan gelijk heeft

:(

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hebben we weer een leuke discussie, zo onaardig waren we toch ook weer niet :( .
    voor mijn gevoel zat er meer achter haar verhaal en ik denk dat dat ook klopt.

joyce

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dat weet ik niet. Of er meer achter haar verhaal zat. We vielen natuurlijk allemaal massaal over haar opmerkingen en mening omtrent de verkrachtingen. Verder keken we al niet meer. We spraken alleen nog maar daarover. (Logisch trouwens, want ook ik vond dat nogal wat om te zeggen...) Maar in eerste instantie begon de discussie eigenlijk net leuk te worden nadat Freewilly, in mijn ogen, toch een aantal sterke punten opnoemde. En daar hebben we het nu niet meer over.

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik blijf er achter staan dat ik me niet kan voorstellen dat reclames mannen aanzet tot verkrachting. zoals ik al eerder zei, misschien wel tot opwinding maar dat is iets anders dan iemand verkrachten.
    en ze vroeg zelf om meningen, dan weet je dat je reacties kan krijgen waar je het niet mee eens bent.
    misschien vond ze de discussie niet fijn, dat kan en mag uiteraard, maar kom dan zelf hier zeggen dat je het niet fijn vindt en het topic wilt sluiten.

joyce

5. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    of laat zelf het topic voor wat het is en laat ons wel lekker verder discussieren :)

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

hoe moet hij zijn lusten kwijt? Door simpelweg zoals alle andere gezonde mannen zonder partner de hand aan zichzelf te slaan…

jij hebt blijkbaar nogal nare ervaringen met mannen dat je op die manier over ze denkt?

Mannen die vrouwen verkrachten, aanranden e.d. die horen niet eens los rond te lopen en die missen gewoon iets in de bovenkamer, dat kan je niet wijten aan reclamespotjes kom zeg, waar sta jij in de realiteit?

Ziekelijke gedachtes zijn er omdat ze precies zoals je zelf al aangeeft gewoon ziek zijn in die bovenkamer, niets meer niets minder, serg zei iets over het verstand van een mug maar iemand die een vrouw verkracht of aanrand heeft nog minder dan dat….heeft niets te maken met die billboards langs de weg…die moeten gewoon opgeborgen worden….

er zijn altijd wel mensen die zich waar dan ook aan storen, ik kan ook wel tig dingen noemen waar ik me aan stoor….als er voor dat soort dingen onderzoek zou moeten worden uitgevoerd wat niet mogelijk is, mag er helemaal geen reclame meer gemaakt worden, moeten al die zaterdagmannetjes en meiden uit het dorp wegblijven die je reclamepapiertjes in de hand duwen om je iets aan te smeren etc etc….zo kan ik wel ff doorgaan…

denk jij dat je beter kan laten onderzoeken door een psych want volgens mij heb jij een aardig negatief beeld over mannen misschien opgedaan door eigen ervaring maar waar je blijkbaar niet mee uit de weg kan en daarom op die manier over mannen zo denkt….

Die van mij wordt echt niet koud of warm van die billboards, dove reclame etc etc,

7. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja idd denk dat de meeste mannen die opgewonden zijn maar geen parner hebben ..
    ofwel effe op internet een filmpje zoeken en idd de hand aan zichzelf leggen

ofwel gewoon als ieder normaal mens gewoon wachten tot het kan

maar opwinding van de man staat niet gelijk met verkrachting ..
    dat zijn mannen die psychische hulp nodig hebben komt heus niet door reclame

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Waarschijnlijk is het niet helemaal goed gegaan met het sluiten van dit topic. Ts heeft nogmaals gevraagd om topic te sluiten, dus bij deze...

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina