Word het een nieuwjaars baby? Komende 3 januari mijn vruchtbare dag. Hoop dat 2012 ons jaar mag worden. Mijn schoonzus en beste vriendin zijn komende april uit gerekend dus is wel leuk als wij dit jaar ook nog een kleintje krijgen!! Iedereen een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2012...
Wens jullie een gelukkig,gezond,liefdevol en vruchtbaar nieuwjaar. Ik hoop ook mee voor jullie. Zelf heb ik m'n vermoedelijke eisprong 9 januari. Ben echt benieuwd
Wat zitten er veel vrouwen rond deze tijd in de vruchtbare dagen! Ik hoop dat iedereen geluk heeft zo aan het begin van het jaar..
ik heb ze net aan het einde van het jaar gehad, dus wordt spannend! hopelijk worden er veel eitjes bevrucht
Ik duim mee. En een beetje voor mezelf, want ik heb voor het eerst nu mijn ei op tijd gevonden . Tot nu toe elke keer er naast gezeten. Hij is vandaag. Dip in de temp, smiley op de Cb, lage rugpijn en heel veel doorzichtig slijm. Kan toch neit missen. Gisteren geklust en vanavond nog maar even oefenen. Iedereen in ieder geval een heel vruchtbaar 2012 toegwenst!
Ik heb 4 jan mijn ei sprong. Ben vandaag alleen helemaal niet lekker. Misselijk, duizelig en erg moe. Hoofdpijn... We zullen wel zien wat het gaat worden..