Wie van jullie keek ook naar vrouwenvleugel op misdaadnet en baalt net als ik ook zo dat het gestopt is?:x
Whahhaha toen ik de titel van dit topic las dacht ik aan een grote criminele organisatie die een aparte afdeling voor alleen vrouwen hadden.
ik baal hier ook van! dit was ook al met spoorloos verdwenen Ik ga even kijken of ik ergens naar kan mailen. Dit vind ik geen goed aanbod!
Oh ik keek vroeger ook altijd vond het echt te gek toen. Wat is misdaad net? krijg je dat via UPC ofzo?
Een tijdje terug zapte ik toevallig een keer en toen heb ik ook een aflevering van Vrouwenvleugel gekeken. Daar was ik zo'n enorme fan van! Het viel me trouwens wel op dat ze echt slecht acteerden . Was me vroeger nooit opgevallen. Ik zou dolgraag een dvd ervan willen. Heb er wel eens naar gezocht, maar zou niet weten waar ik zou moeten zijn. Haha, dat einddeuntje, daar raakte ik vroeger altijd van in de stress omdat dat betekende dat ik daarna naar bed moest van mijn moeder op zondagavond!
Wist niet eens dat dat er op was, jammer! Keek altijd wel veel naar Misdaadnet, kan alle Baantjers inmiddels dromen, hihi
O ik kijk even op Bol.com en zie dat de dvd gewoon te koop is.....5 dvd's voor 30 euro. Leuk kerstkadootje!
Op hyves heb je een speciale hyves voor misdaadnet. Ik heb al een krabbel er op gezet dat ik het jammer vind dat het gestopt is. Dit hebben ondertussen al meer mensen gedaan. Ik hoop dat het helpt. Het acteerwerk is inderdaad niet helemaal top maar ik geniet nog volop van de serie.
Prinses dank je wel. Voor de liefhebbers, vanavond is er weer begonnen met vrouwenvleugel op Misdaadnet. Ik hoop dat ze verder gaan waar ze gestopt zijn. Ik heb het om 19.00 uur niet gezien dus kijk ik morgenvroeg.
Ow is het weer begonnen, helemaal super.. Hoelaat komt het nu? Volgende het in de zomer ook elke keer, en toen ineens was het er niet meer op.