Ik xit nu op dag 24 van mijn cyclus ( gem. 29 dagen). Gisteravond had ik opeens heel erge buikpijn. Het was een beetje rare pijn, niet echt krampend of stekend, maar niet alsof iok ongi moest worden maar dan veel minder. Heeft iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? Heb ook al vanaf mijn eisprong last van mijn borsten, wat ik normaal nooit heb. Zou het de innesteling geweest kunnen zijn? Hoop het! Alvast bedankt voor het lezen! Liefs Sharon
ja dat zou het kunnen zijn,maar zeker weten kun je nu nooit....afwachten maar weer even en hopen dat het raak is succes!
Ja het zou allemaal kunnen als ik van mezelf afga dan kun je bij de kleinste dingen denken van zou het nu wel zo zijn? maar ja ik denk dat iedereen dat wel heeft...succes ermee in ieder geval
bedankt voor het antwoorden allemaal. Ik weet dat het allemaal een beetje vage klachten zijn en dat ik mezelf ook veel te gek maak. Maar ja, zoals jullie al zeiden: afwachten maar..... He Carly, ik zie dat jij 5 dagen overtijd bent... Al getest?
Dit had ik ook, een week voor mijn NOD, flinke krampen en steken een paar uur lang. Achteraf denk ik dat op dat moment een vruchtje is afgestoten, want een week later werd ik ongi, er zijn meer vrouwen die dit hebben. Zie ook de volgende link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent!