Hallooá! Ja daar ben ik weer! Me streepjes zijn iets duidelijker geworden, ik hoef ze niet meer tegen het licht in te houden om ze te zien... maar tog heb ik een grote twijvel.. ik ben nog niet ongesteld en heb ook ontzettend veel last van steken en ongesteldheids krampen maar er komt niks anders uit dan wat waterige afscheiding terwijl ik normaal altijd dikke afscheiding heb... voor de rest heb ik ook enorm veel verschijnselen opgemerkt bij me zelf! ik hoop het echt maar ik durf het niet te geloven hier wat foto's.. en geven julliee een ordeel.. Liefss.
Ben ik te snel? Ik zie nog geen foto's na de 20e? Ben je al overtijd? Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Maar een dikkere streep geeft wel moed natuurlijk!
na mate het wat aan het uitdrogen was werd ie wel steeds donkerder.. maar binnen te tijd zag je ook al heel licht een streepje
haha ja iets te vroeg, duurde even Uhm dat is het probleem ik weet niet meer precies wanneer ik ongesteld moet worden het is in iedergeval in deze dagen..
Hmmm sorry maar op deze foto's zie ik echt niets :\ Op de 20e zie ik wel wat, maar die zijn dan erg vroeg genomen en als ik deze test zie kan dat niet kloppen... Ik zou toch nog even afwachten en als je dan nog niet ongesteld worden weer testen, want hierop zie ik nog niets!
Ik zie eerlijk gezegd ook niet Wacht nog tot het weekend en doe dan nog een testje. Met oud en nieuw heb je lekker wat afleiding en dan zou het van het weekend duidelijk moeten zijn.
Op de testjes in je album zie ik wel een licht streepje! En je weet wat ze zeggen he, een streepje, maakt niet uit hoe dik, is gewoon ZWANGER! Dus ik ga er vanuit dat je over een paar dagen een dikke vette streep hebt! Alvast gefeliciteerd! Groetjes Lelie28
en op deze dit is een nieuwe kruitvat test 2 voor 9 euro... hier denk ik wat te zien.. zo ie zo een dun streepje! maar denk ook iets breders te zien.. een dun streepje zegt niks tog ? of heb ik dat verkeerd..
Ik zie op alle testen streepjes dus dat betekent ZWANGER meid ! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd !
Ik had een dag voor 4, 5 voor NOD een test gedaan. Van Etos meen ik. Het heeeeel vage doch lichtblauwe streepje verdween na een uurtje weer. Maar het stond er wel. Het was echt veel vager dan jouw test. Maar zeker positief! Zou zeggen van harte gefeliciteerd! HCG gehalte verdubbelt per dag, dus nog eens testen geeft de echte zekerheid...
dat van jou was positief ? en was vager dan die van mij..? ik hoop het zo ik hoop zo snel mogelijk een goed streepje te zien zit nu al echt in de zenuwen
Alvast voorzichtig gefeliciteerd Als je echt zwanger bent , moet je over een paar dagen wel duidelijk kunnen testen. Waarscheinlijk is je hcg nog niet hoog genoeg , en dan test je altijd vrij licht. Ik heb dat namelijk ook gehad.. ook ik dacht dat ik niet zwanger was , maar kijk me banner Nou meid ik hoop dat je zwangerend het nieuwejaar in gaat ! Hahaha.. suc6 !
vraagje zie ik nu dat je 20 dec en 30 dec zwangerschapstesten hebt? En allebei zijn ze zo vaag? Dat vind ik een beetje vreemd. Er moet toch steeds meer hcg aangemaakt worden?
Als er 10 dagen geleden al lichte streepjes waren zouden ze nu 10 dagen erna volgens mij duidelijker moeten zijn...
ik hoop het voor je meid, maar ik persoonlijk zie niet echt een streepje waarschijnlijk in het echt wel dan, maar idd over 2 dagen met ochtendurine dan heb je wat meer duidelijkheid! ben benieuwd!
ja indd! ik dacht dus ook dat ze nu wel is duidelijk zouden moeten zijn... ik merk wel dat ze duidelijker zijn maar niet zo duidelijk als dat ze horen te zijn.. Ik test altijd met dipsticks van sensitest.. ik heb nog nooit streepjes gezien..! al helemaal niet roze.. toen ik ze voor het eerst zag moest ik ze tegen het raam houden om ze te kunnen zien.. maar de testen van de afgelopen 5 dagen zie ik het streepje zo staan met het blote oog en me vriendinnen en me vriend ook.. Dus ik hoop snel op een beter streepje.. kan het zijn dat het hcg gehalte bij mij gewoon te laag is ?
Ik zie de streepjes eigenlijk ook niet. Als ik heel lang staar dan denk ik wat te gaan zien, maar vraag me dan af of het gezichtsbedrog wordt. Als er al 10 dagen tussen zit is het wel vreemd, want dan zou hij nu toch echt heel duidelijk moeten zijn. Maar wanneer had je eigenlijk ongi moeten worden. Want waren je eerste testen dagen voor je NOD dan kan dat wel weer wat verklaren. Succes