Vruchtbaar maar geen streep op ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurr82, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden? Ik zou toch doortesten met de ovulatietesten en wellicht zul je verbaasd staan dat je eisprong toch veel later is dan je zelf denkt!
    Zou toch zonde zijn dat je je ei misloopt doordat je er zelf heilig van overtuigd bent je eisprong te voelen zonder ook maar een enkele positieve ovulatietest? Of niet dan?

Begrijp me niet verkeerd. Ik dacht destijds ook mijn eisprong te kunnen voelen.....Ik zat er totaal naast bleek uit ontelbare inwendige follikelmetingen. Ik voelde alleen maar het groeien van de follikels en niet de sprong zelf die dagen later plaatsvond dan ik zelf dacht.

Probeer dus een paar rondes ovulatietesten. Begin daarmee op tijd in je cyclus en blijf doortesten totdat beide streepjes minstens even donker zijn. Zo krijg je nog meer inzicht in je cyclus en wordt je wens wellicht nog sneller vervuld.

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Als je hem niet voelt, heb je hem dus misschien ook nog niet gehad.... Daarnaast sluit ik me aan bij Be Happy: door testen met de ovulatietesten, want wie weet is je eisprong deze ronde dus inderdaad later.

3. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Dank je dit is heel nuttig! Ik was er heilig van overtuigd ook omdat ik 2 weken later dan gewoon ongesteld werd.
    Zo gaat het in al mijn cycli.

Welke ovulatietest raad je aan? Ik heb nu die van Sensitest besteld.

Ben heel benieuwd wat eruit komt na een periode te testen.

Deel Deze Pagina