Vruchtbaar na Currettage

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kelly001, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    #1 kelly001, Feb 19, 2012
    Last edited: Feb 19, 2012
    Hallo,

Ik heb weer een vraag.
    Op 31 jan heb ik een currettage gehad, en ik heb 2 weken lang bruin verlies gehad. Na dat het bruin verlies gestopt was.vanaf toen heb ik aan mijn baarmoeder gevoeld en die was dicht en hard 3dagen lang. en op dag 4 in de avond was mijn baarmoeder open en zacht en had ook wat vruchtbaar slijm en dat heb ik dus nu nog steeds dus nu al 4 dagen lang een open en zacht baarmoeder en nu vraag ik mij af zit ik echt in mijn vruchtbare dagen of is het gewoon normaal dat een baarmoeder zacht en open staat na een currettage??:(
    en is het waar dat zolang je nog hcg in je lichaam hebt dat je niet vruchtbaar bent:(

Alvast bedankt. xxx

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het voelen naar je baarmoeder heeft verder geen zin en geen meerwaarde. Het kan dat ie wat zachter is en open staat ja, hij is ook open gemaakt na je curettage. Ik zou er verder vanaf blijven.
    Het hcg is al lang uit je lichaam dus je bent weer vruchtbaar en wrs heb je bij je vruchtbare slijm inderdaad weer een eisprong gehad.

Mirjam

Share This Page