hallo iedereen. ik zit met mn hoofd in de knoop en kom er niet uit. misschien weet iemand van jullie een oplossing of advies 26 mei en 27 juni ben ik ongi geworden. dus al 2 maanden gestopt met de pil de maand van juni was mijn lijf erg van slag door het stoppen met de pil en de antibiotica die ik moets nemen voor een kwaaltje via het internet had ik eentest gedaan waneer ongeveer ovu was. dit was 10 juli dus extra geklust nu sinds afgelopen maandag voel ik me niet lekker.ik ben veel misselijk en veel pijn inde onderbuik. soms voelt het als krampen maar ook rommelt het nu heb ik een hele zwakke maag en ben hierdoor vaker misselijk. gisteren ging ik naar het toilet en had zo vreselijke buikpijn hierna (even ontsmakkelijk) ontlasting gehad en voelde ik iets knappen. om het onzeker voor het onzeker te nemen die zelfde dag nog gemeenschap gehad. kan het zijn dat ik nu pas ovuleer zo laat nog?? ofkandat niet. ik blijf misselijk maar de buikklachten zijn over.het rommelt alleen nog maaronder in de buik. met name rechts onderin steekt het lichtjes. 26 word ik als het goed is pas ongi wat moetik nu doen behalve afwachten ik word hier onzeker van ook omdat ik al eerder een mk heb gehad. zou ik al kunnen testen?? of moetik echt geduld hebben :S xxluna25
Als jullie10juli geklust hebben dan zou je nu net je innesteling kunnen hebben gehad. Als je denkt dat je rond die tijd je ei hebt gehad kan je dus.. vanaf 25 testen. 3 jaar geleden toen ik stopte met de pil was ik ook heel erg beroerd en mijn cyclussen waren 2 keer superlang. Ik begrijp je onzekerheid, ik hoop voor je dat het snel raak is! Liefs
hey chai bedankt voor je reactie. phh ikhoop dat het innesteling is . maar het zal dus wachten zijn. in ieder geval bedankt voor je reactie
ik ben niet aan de pil geweest dus hoefde niet te ontpillen maar ik ben de laatste 2 dagen ook misselijk in vlagen en voel ook kleine steekjes onderin (ik vooral links voor mijn kant links) Ik hoop ook op een innesteling en hoop dat het goed mag gaan. we zullen het allebei eind juli weten, spannend he!
jeetje jij ook hahah dat is inderdaad spannend. phh ik heb een slechte eigenschap datik geen geduld heb. dus dit valt niet mee. ik hoop dat het voor ons allebei raak is meid dat zou echt geweldig zijn. duimen maaar