Dag meiden, Ben je nou niet of wel vruchtbaar op de dag van de eisprong? Ik had ergens gelezen dat je het best de dag voor de eisprong en de dag erna kon klussen dus dat vroeg ik me efkes af..
Ik weet niet wat beter is maar weet wel dat je op de dag van de eisprong vruchtbaar bent. Succes, Bibu !
er zijn verschillende onderzoeken gedaan en het meest "vruchtbaar"ben je volgens de onderzoeken op de dag voor de eisprong omdat de zwemmers dan eigenlijk op het eitje wachten... maar ook op de dag van en erna ben je vruchtbaar. volgens onderzoeken zijn de vrouwen langer vruchtbaar dan ze zelf denken vanaf dag 8 van de cyclus tot zo ongeveer dag 18-20 zal eens even kijken of ik de link ervan kan vinden... dus gewoon lekker door blijven klussen meid.. succes
Neen hoor, de meningen zijn verdeeld dat de kwaliteit van het zaad dan iets minder zou zijn, maar zoals hier al eens ergens gezegd werd: er moet er maar één goed tussenzitten... Als je weet wanneer je je eisprong hebt en je klust graag 3 dagen achter elkaar: gewoon doen!
Ja de vorige keer ben ik ook gewoon zwanger geworden door elke dag te klussen alleen helaas werd dat een MK.....maar zo zie je maar dat elke dag of om de dag moet je niet teveel waarde aan hechten denk ik.
joh toendertijd bij de andere 2 kids deden we het vaker wel dan niet meerdere keren per dag en bij het stoppen met de pil was ik dan ook zwanger dus het zegt niet altijd wat hoor....zaadcellen blijven zeg maar 48 uur leven maar vaker is het veel langer en blijft het wel 5 dgn leven met uitzonderingen tot 10 dgn dusse gewoon lekker aan de klus blijven en genieten...
1 van de clomid meiden die gyn had het er ook over, dat als je om de dag klust dat je dan iets van 35%kans had om zwanger te worden en als je iedere dag klust was dat 33%.