Goedemiddag dames, 9 november heb ik pregnyl gespoten maar ik had een kluts verbod wegens over stimulatie.. Nu zijn er al 16 dagen voorbij.. en er is nog geen menstruatie te zien, ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik heb wel sinds vorige week steken in me onderbuik en in me navel de pijn duurt slechts een minuut en verdwijnt weer ..
Ik heb ook eens een overstimulatie gehad met pregnyl en een klusverbod (ook aan gehouden). Werd toen later dan normaal ongesteld door die overstimulatie, wel gelijk heftiger.
Je eisprong komt ongeveer 40 uur na de Pregnyl. Je zit 16 dagen na de Pregnyl, dus nog maar 14 dagen na de eisprong. Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Dus je menstruatie kan een dezer dagen komen. Het kan ook zijn dat je lichaam wat in de war is door de hormoonmedicijnen en de vele follikels, dan duurt het soms ietsjes langer.
Dankjewel voor jullie reacties lieve dames!! Gisteren avond zag ik lichtroze tijdens het afvegen, en vanochtend zag ik gewoon bloed. Het is niet heftig zoals ik gewend ben (vroeger had ik altijd heel veel stolsels en een hele heftige bloeding) Dit keer is het juist heel rustig niet veel verlies tot nu toe. Ik begon me heel erg snel zorgen te maken omdat ik zo onzeker word van alle behandelingen