'vruchtbaar'(?) Slijm, 4/5 dagen na ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy88, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hallo dames, ik heb afgelopen zondagavond/maandagochtend mn eisprong gehad.. Maar verlies nu nog steeds slijm.. Had ik ook wel 3 dagen van te voren al (hebk altijd), maar naderhand nooit zolang. Gebeurt dit vake

Liefs!r?
    Alvast bedankt!

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Niemand?

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha Wendy, ik kwam even lezen omdat ik een soortgelijke vraag heb (net ook topic geopend)... volgens mij heb ik net mijn eisprong gehad en verlies sindsdien ook wat slijm, vooral 1 lange sliert vond ik erg apart (ieuw).. maar heb geen antwoord voor je, sorry ;)

weet alleen dat ik laatst ook veel afscheiding/slijm had voor mijn ongi (eerste keer na zwangerschap), na -achteraf gezien- mijn eerste eisprong..

4. Yris

Yris Niet meer actief

Toen ik zwanger was had ik het ook die rekbare afscheiding ongeveer 4/5 dagen na ei ;) ik hoop dat het voor jou ook een teken van zwangerschap is :)

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Je kan voor zover ik gelezen heb meerdere keren slijm krijgen ook na je eisprong. Heb ook veel gelezen dat het was bij de meiden die zwanger waren. Veel succes hoop dat het raak is!

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dankjulliewel! :)
    Ik heb het tot nu toe nog niet gehad.. 1 max 2 dagen na eisprong was t wel weg! Maar nu nog steeds niet, ik ben benieuwd!

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Hmmm.. Bij jou ook spannend dan! We zullen weer moeten afwachten ;)

8. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb dit in verschillende rondes gehad... De ene keer wel de andere keer niet.

9. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Heb dit ook wel eens gehad en toen bleek mn eitje gewoon later.
    Weet je zeker dat je je eisprong niet nu hebt?

10. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoi hoi
    ik heb hier ook hetzelfde "probleem" ik ben nu 1 dag overtijd
    en negatieve test maar wel rekbaar slijm ik snap niks meer van me lichaam, iemand ook last van negatieve test maar wel overtijd??

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @2dewolk nope niet nu maar toen ik zwanger wilde worden vorige keer was ik ook ineens een paar dagen overtijd en niet zwanger..

12. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 28 juni gestopt met de pil (alleen 1e twee weken geslikt) daarna 1 juli ongi geworden (of ontrekkingsbloed)..op 11 juli geklust. Dag erna vond ik een slijmkwab (sorry klinkt vies) tijdens mijn toiletgang in de pot. Het was doorzichtig, rekbaar beetje drilpudding-achtig. Is dit vruchtbaar slijm of gewoon mengeling van substantie van het klussen?
    Nu is het 15 juli en heb ovulatiesymptomen..pijnlijke borsten en menstruatie-achtige pijn. Vraag mij nu af of het vruchtbaar slijm was ja of nee..

Deel Deze Pagina