Ik wou even zeggen ... Dat ik na 5 dagen overtijd de er zijn.. dus we gaan verder klussen naar ronde 7 Dus dan weten jullie dat Heel veel liefs Sara
Succes in de nieuwe ronde! Ik zit inmiddels ook in ronde 7. Hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk.
Dank jullie wel meiden.. En hopen idd dat volgende maand wel raak is. en NicenChar Duim ook voor jou.. hoop het zo Veel liefs Sara
balen zeg dan voel je wel altijd wel even rot want voor je gevoel kan iedereen om je heen zo zwanger worden alleen bij jou (in mijn geval dan) duurt het lang. hopelijk volgende ronde.
Hoi Radna82 Dat is idd waar! zo denk ik elke maand haha.. maar moet gewoon geduld hebben en het komt er wel.. alleen duurt wat langer Liefs Sara
Ik vind het balen dat je weer zo lang moet wachten als je aan een nieuwe ronde begint. Als je midden in een ronde zit, is het veel spannender...
Hoi Sara, Je moet positief blijven denken af en toe heel moeilijk. Ik heb een boek gelezen (babycircus) die wil ook zwanger worden maar lukt ook niet want je denk als je begin nou over 9 maanden he? maar is dat boek is gewoon heel herkenbaar. maar jammer genoeg zo makkelijk is het niet. Nu zijn van de week 2 vriendinnen van me bevallen vond het wel moeilijk om te gaan maar het viel gelukkig mee. alleen op de weg naar huis was ik erg emotioneel van shit waarom? Sorry een beetje zelfmedelij (maar af en toe mag dat toch?) maar in ieder geval succes. Liefs Radna
Hoi Radna... Ja tuurlijk mag je af en toe denken aan je zelf als ik hier bij mij kijk. Me vriendin is zwanger en nog een vriendin me schoonzusje. nou en nog een hele was lijst haha.. echt niet normaal dan denk ik ook vaak van waarom hun wel en ik niet. maar dat is vrouw eigen he? En ben nu de laaste 2 maanden wel positiever dan daarvoor kon ik echt niet voorstellen waarom en dacht ook de gekste dingen. dat ik niet zwanger ken worden enz: Maar nu gaat alles gelukkig beter.. en vind het echt heel spannend om zwanger te worden.. Jij ook heel veel succes met zwanger worden.. en hopen voor een snelle positieve testje heel veel liefs Sara
ja je hebt gelijk gewoon positief blijven denken. deze week zijn twee viendinnen bevallen en dan is het wel eens moeilijk. maar het gaat vast lukken allemaal. jij ook heel veel succes met zwanger worden. en veel plezier met de voorbereiding voor je trouwen. liefs radna.
Dank je wel radna... Ik denk dat het wel zal lukken hahaha Bij mij moeten in april en mei aug. en sep. meiden bevallen ( vriendinen) Dat is ff slikken hihi maar gun het iedereen echt waar ! En we kijken nu heel erg naar de bruidloft aan, we hebben er zo zin in en zo spannend.. dus dat komt helemaal goed Nou we spreken elkaar gauw weer... laat even weten of je zwanger bent over een paar dagen ben benieuwd ik duim voor je Meid Veel liefs Sara
hoi Sara, Ja ik ben ook wel positief hoor maar soms is het gewoon wel even moeilijk. Toen ik babykleertjes ging kopen voor hun dacht ik oook ik word helemaal gek maar dat viel zo mee dus dat was wel een overwinning voor mezelf. maar hopelijk hebben we geluk. we shall see. Maar ik gun het ierdeen van harte echt waar alleen mezelf net dat beetje meer maar het gaat vast lukken He bedankt he? Liefs, Radna
Zijn we niet allemaal een beetje zo Maar het is al fijn dat we dit hier samen kunnen delen! Veel succes allebei! Twins
He Nadna... Het gaat ons zeker lukken.. we blijven altijd mopperen.. zo lang we niet zwanger zijn maar straks als we wel zwanger zijn.. lachen we er om.. van weet je nog dat we zo dachten.. echt heb het met veel dingen mee gemaakt dus met dit ook weet ik zeker... ik ben benieuwd over 3 dagen ik duim echt voor je Succes meid Liefs sara
hoi Twins, Ja idd zo denkt iedereen grappig is dat je erover kan praten zo. want iedereen heeft een beetje hetzelfde gevoel. Groetjes, Radna