Ik had maandag en dinsdag erg veel last van slijm. Hierna werd dit minder. Woensdag had ik mijn meest duidelijke ovu.test. Krijg je altijd 'last' van slijm al een paar dagen voor de eisprong? Ik had er woensdag en donderdag nml veel minder last van.
Vlak voor je eisprong krijg je inderdaad meer en ander slijm dan tijdens de rest van je cyclus. Was het rekbaar, kon je er zeg maar draden van trekken? Dat is namelijk je vruchtbare slijm, ik geloof dat dat ook cervixslijm wordt genoemd. Dus.....ik hoop dat je lekker veel gesexd heb rond je eisprong ?
haha ja dindag, woensdag en gisteren.. Zal vandaag voor de zekerheid nog een ovu.test doen om te kijken of ie nog weer lichter is dan gister en woensdag. Die van woensdag was tegen positief aan dus denk dat ik do. mijn eisprong heb gehad.
Hey De dag dat je het meeste rekbaarste en veel slijm hebt, is meestal de dag voor de eisprong. Dus als je maandag en disndag veel slijm had en de woensdag niet, zal je eisprong woensdag of donderdag kunnen geweest zijn, ook omdat je een positieve ovulatietest gehad hebt woensdag en je tot 48 na de test je eisprong kan hebben, zit het wel goed hoor. Ik heb woensdag heel veel slijm gehad, viel me heel erg op, en had ook een positieve ovulatietest, dus eisprong is denk ik donderdag geweest. Veel succes groetjes
hoi allemaal ik had 2 jaartjes terug een abortus gedaan en zat dan daarna aan de pil ik heb hem 4 maandjes ingenomen ,maar ik had vroeger wel las van slijm soms wel in de vorm van een prop maar nu heb ik dat niet meer kan ik dan toch zwanger raken beetje radeloos groetjes stacia
Meestal ben je dan vruchtbaar als je dat slijm hebt, want dan kunnen de zaadjes goed mee naar de plek waar ze moeten zijn. Maar het blijft toch altijd even afwachten en dat is wel spannend. Ik ga nu ook weer afwachten.....
dag dames ik heb een dag vruchtbaar slijm gehad 2 dagen geleden en hierna niet meer hebben jullie dit ook weleens groetjes
ik heb nooit vruchtbaar slijm gevoeld/gehad niet iedereen merkt dit helaas.. daarom ben ik aan de ovutesten gegaan maar als je vruchtbaar slijm hebt is het meestal op de dag van je eisprong en 1 a 2 dagen daarvoor. ( je 3 vruchtbaarste dagen) daarna sluit alles zich weer en komt er een ander soort slijm om de spermacellen te '' blokkeren''