Hallo Ik ben ondertussen al 5 jaar van de pil van en heb een regelmatige cyclus van 30 dagen! Helaas door de reuma een aantal jaren de vruchtbare dagen gemist doordat de reuma zo hevig was. Sind een half jaar zijn we druk aan het klussen en temperaturen. Wil niet altijd lukken helaas tijdens de vruchtbare dagen maar we weten nu in ieder geval wel dat me ventjes zaad goed is. Maar wat me vraag eigenlijk is is iemand wel eens gewoon ongi geworden en later toch zwanger bleek te zijn? Het zit namelijk zo me temp was hoog voor me ongi op me ongi zakte hij me ongi duurde 2 dagen korter maar 3 dagen en daarna steeg hij weer de temp vandaag was hij zelfs 36.9! Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt of gebeurt het wel vaker dat de temp na orgi stijgt? Tot nu toe was bij meestal zakken na ongi tot me eisprong en weer stijgen! Eisprong voel ik altijd erg heb er een hele dag last van. Dat heb ik nu totaal niet vind het erg vreemd. Verkouden of grieperig voel ik me niet dus dat lijk me sterk of het moet nog gaan komen dat ik morgen ineens griep heb Liefs Hope
maar 1 manier om het zeker te weten.. testen! Officieel kan t niet, maar er zijn altijd uitzonderingen en ja er zijn dus ook zat mensen die de eerste maand wel ongi werden, of zelfs de hele zwangerschap! Voor elke regel is een uitzondering
hoi nou ik heb ook 2 dagen heel weining bloedverlies gehad terwijl ik net mijn eisprong heb gehad ik geloof ook niet dat dit een ongesteldheid was maar ik heb getest vandaag ik kon het niet laten en ik had een licht streepje dus ik test volgende week weer en we zullen zien of die dan duidelijker is gr patricia
Het is ook zon raar iets om te zien dat je temp zo stijgt gelijk na die dagen voeien! Ik wacht nog denk 2 dagen af als temp hoog blijft ga ik zeker testen Nedjla ik hoop dat het streepje duidelijker word maar ze zeggen vaak streep is streep dus ik ga voor je duimen hoor
nou ik begin de moed nu weer te verliezen vanmorgen weer een paar druppels bruin bloed niet veel hoor dus hopelijk stopt het weer maar we zullen zien
Hoi nedja Das balen zeg, maar ja zegt nog niet veel en klein beetje bloed als ik hier zo lees zie ik dat het wel vaker voorkomt in het begin van een zwangerschap, dus hoop houden! Vandaag weet een temp van 36.9! Ik kijk het nog even paar dagen aan en blijft ie hoog ga ik testen! Durf na zon lange periode bijna niet meer te hopen erop Liefs Hope
hoi nou bloed is weer weg nergens meer te bekenen het was maar 1 druppeltje nu gewoon afscheiding een beetje geelig heel vreemd hope ben je nu overtijd of moet je eisprong nog krijgen omdat dat in je banner staat gr patricia
Moet deze maand me ei nog krijgen maar na die 3 dagen bloedverlies(normaal 5 dagen ongi dus) stijgt me temp ineens heel erg omhoog Me temp was voor bloedverlies 36.9 en met ongi 36.6, 3 dagen en na die 3 dagen stijgt ie ineens weer dus heel raar ik zit nu dus voor me ei das over 4 dagen pas op een temp van weer 36.9! Oh dus er is nog hoop dat ene druppeltje hoeft helemaal niks te betekenen kan ook een wondje zijn inwendig he! Gr Hope
ja het stelt niks voor en het was oud bloed maar anders moet je eens een testje doen dan weet je het zeker heb je voor de rest nog symptonen dan? gr patricia
Voor me bloedverlies was ik misselijk had pijnlijke borsten opgezette buik (zo voelde het althans). en hoofdpijn en kan heel weinig hebben van ventje Nu na de ongi is misselijkheid er niet meer zo erg wel nog steeds opgeblazen gevoel. Ja heb tesjes gehad net dus ga morgenochtend testen!