Hallo dames! Niet echt een vraag maar ik wil het ff kwijt... 15-03 t/m 25-03 heb ik bruin/rood verlies gehad en helaas ben ik het vruchtje op de 19e verloren... Vandaag heb ik eens getest om te kijken of mijn hcg uit mijn lijf is. Ook omdat we het een dezer dagen weer gaan klussen zonder bescherming... (banner klopt denk ik helemaal niet na mijn miskraam, maar goed) De test gaf helemaal geen 2e streepje meer dus al het zwangerschapshormoon is uit mijn lijf. Toch wel handig mocht ik misschien weer heel snel zwanger raken... Ik beloof plechtig geen testen te gaan verslinden deze keer .... 4 weken vanaf nu zal ik misschien eens een testeje gaan wagen... dan weet ik iig dat als er een streepje staat, dat het niet van mijn afgelopen zwangerschap is geweest. Bedankt voor het lezen, dames! groetjes cynthia
Hoi Cynthia, Wij zitten in hetzelfde schuitje, kheb ook net een miskraam achter de rug en wij gaan het ook weer proberen! succes!
Ik heb ook afgelopen vrijdag een miskraam gehad...ik zou 12 weken zijn geweest. Ik wilde vandaag ook testen...mijn man denkt dat er nog steeds hormonen in mijn lichaam zitten. Dus ik wacht braaf af. Ik ga voor je duimen! Doe je dat ook voor mij? Liefs Najet
@ElisabethPrete en Najet, sterkte en ik duim ook voor jullie! Najet... jeetje 12 weken? Dat is niet niks Ik was 6.3 weken... met 5.6 het vruchtzakje gezien. Maar ik denk dat toen al niet goed meer was... misschien dat daarom mijn hormonen wel zo snel mijn lichaam uit zijn. Ik had 2 dagen voor de 19e ook geen pijnlijke borsten enzo meer... Nu mijn mannetje eens vroeg mee naar bed krijgen Groetjes Cynthia
Tja...tuurlijk is het niet niets...maar je valt en gaat weer door hé...Ik denk dat het langer duurt voordat de HCG uit mijn lichaam is. We zien het wel. Cynthia! wat doe je nu nog op de site?!?!? KLUSSEN! Liefs Najet
Vraagje..........hoeveel dagen duurt het ongveer dan voordat je HCG uit je lijf is? Kun je dat met een bloedtest testen? Succes allemaal! Liefs
Hoi barbarella, Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is... Ik was 6.3 weken zwanger maar de ellende begon met 5.5 weken. Ik begon 15-03 oud bloed te verliezen en ik tel dit dan als begin van de mk. 30-03 heb ik getest en was er helemaal geen streepje meer zichtbaar, zo'n 15 dagen dus... Maar het zou zo maar kunnen dat mijn hcg al voor die tijd aan het dalen was + een korte zwangerschapsduur.... Groetjes Cynthia