ff vraagje om te kijken of ik mijn cyclus wel goed bereken.. als je vruchtbaar ei spot heb je dan die dag een eisprong of een dag later of 2 dagen later..???? iemand die t weet???
oke.. ik heb t de 28e van juni gespot (let er altijd wel op) daarvoor en daarna niet meer.. nu ben ik er vanuit gegaan dat ik die dag of de 29e mijn ei heb gehad.. de 30e had ik ontzettende zere borsten dus dan zal het wel rond die tijd kloppen toch??
oh ik heb t gevonden.. 3 a 4 dagen voor je ovulatie tot 1 a 2 dagen na je ovulatie kun je vruchtbaarslijm opmerken...oh.. dan kan er dus nog wel een dag of 2 verschil in zitten....
Kan best dat je dan de 28ste of 29ste je ei hebt gehad. Want je hoort wel vaker dat je na je ei zere borsten hebt. Dan zit je dus ongeveer aan je NOD, spannend!
Ik heb ook een vraagje over het vruchtbaar slijm. In de maanden dat wij nog niet echt bezig waren had ik het altijd een paar dagen heel erg. Nu wij bezig zijn, en dus in die dagen veel klussen, lijkt het wel of ik er minder last van heb. Dus omdat de zaadjes hun weg aan het vinden zijn ze het een beetje beethouden ofzo? Iemand herkenning, of heb ik gewoon pech dat het deze maanden toevallig wat minder is ofzo. Ik let er wel op en normaal was het ook echt niet te missen.
ik heb t ook verschillend hoor. dan weer een paar maanden wat meer , en dan weer een paar maanden wat minder duidelijk... dan zit ik idd rond NOD...gister of vandaag of morgen.. nou gister iig niet ongi en nu ook nog niet.. dus t zal vandaag zijn of morgen dan...
Pila, ik heb de afgelopen rondes ook geen vruchtbaar slijm gehad, toen was mijn cyclus ook 30 dagen. Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten van dag 10 t/m 14. Ik denk zelf dat ik geen eitje oid heb gehad. Nu weer wel vruchtbaar slijm gehad, dus meer kans voor mijn gevoel!
Ik had slijm zo'n 3/4 dagen voor tot 1/2 dagen na mijn eisprong (wist ik door ovutesten en tempen). Ene keer heel veel, de andere keer bijna niet. De maand dat het raak was had ik niet veel slijm.
@juju: dat zijn de verhalen die ik graag hoor Was nl. een beetje bang dat ik door minder slijm minder kansen zou hebben, maar dat hoeft dus niet. Was ook nog niet heel ongerust, maar vond het wel toevallig dat het nu we er voor gaan opeens niet zo heel erg meer is.