vruchtbaar slijm en mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Makkie, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

even een vraag meiden, sorry als die een beetje dom overkomt...

ik heb nu bijna 2 maanden de mirena en bevalt super!

maar nu heb ik vage buikpijn en heel veel vruchtbaar slijm. Is dit normaal met de mirena? dat je nog veel merkt van een eisprong? En wordt dit met de maanden ook minder of blijft dat?

Bedankt alvast!

xx Makkie

2. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Domme vragen zijn er niet hoor!!;)
    Ik zelf blijf veel vaginale afscheiding hebben de ene week wat meer dan de andere. Ik had daar voorheen amper last van. Ik begrijp van vriendinnen dat de een het wel heeft en de ander niet. Elk lichaam reageert anders op de mirena. Mijn klachten zijn na 7 maanden zo vervelend dat ik hem er a.s. donderdag uit laat halen. Ik hoor ook heel veel positieve verhalen dus waarschijnlijk is jou lichaam gewoon aan het wennen;)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

okee, bedankt voor je antwoord! Dacht echt te voelen dat ik een eisprong zou hebben, gezien het vele slijm, maar sinds vanmorgen bloed ik? Nou ja, zou idd wel wennen zijn.

Balen dat ie jou niet bevalt, goede keus om hem er uit te halen dan. Hoor idd vaak dat het goed gaat of juist helemaal niet.....

4. Bri

Bri Niet meer actief

Zo halverwege de maand heb ik ook van dat typische slijm, en kramp in m'n buik. Hopelijk wordt dat nog wel minder; ik vind het geen fijn idee dat ik blijkbaar nog wel een eisprong heb en hoop dat dit met de maanden minder wordt en uiteindelijk helemaal wegblijft.

Ik heb nu 3,5 maanden een mirena. Menstruaties zijn erg licht geworden, maar ze duren wel érg lang (10-11 dagen, waarvan ik de meeste genoeg heb aan een inlegkruisje - maar 't blijft tóch bloedverlies).

Ik denk dat ik het nog een half jaar aanzie, maar als het zo blijft (met name die lange menstruatie), laat ik hem er wel weer uit halen want ik vind dat toch wel een groot nadeel.

5. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb de mirena nu 3 jaar.
    Ik heb ook eens in de maand gewoon mijn eisprong. Ook afscheiding enz.
    Het heeft zeker een jaar geduurt voordat het normaal ging lopen. was toen ook vaak en lang ongesteld. Veel buikpijn ook pijn in mijn been. Maar nu is het helemaal top wil echt nooit meer iets anders.
    Hou nog even vol.
    Ik ben nu eens in de maand maar 3 a 4 dagen ongesteld.( eigenlijk kan ik het niet zo noemen want er komt bijna niks uit)lekker verhaal.

Mijn ervaring is even volhouden bij mij is het goed gekomen. Maar helaas zijn er ook mensen waarbij dat niet gebeurt.

Deel Deze Pagina