Vleesboom (niet zwanger), wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 21 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dag meiden,

Na al een tweetal weken bloed te verliezen, enorme druk in mijn buik en al lange tijd heftige menstruatie denkt mijn huisarts aan een vleesboom. Ik krijg donderdag een echo van mijn baarmoeder.
    Wie van jullie is niet zwanger en heeft ook een vleesboom met zulke klachten en wat doen ze er bij jullie aan? Wij hebben nog een grote kinderwens!

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zou ook denken aan endometriose, en dat is niet altijd te zien op de echo.
    Ik heb er 1 aan de buitenkant, maar geen klachten.

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb ook zo'n gigantische lage rugpijn, lijken wel weeën, was er vanavond misselijk van. Weet me gewoon geen houding te geven!

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Als er niks uit echo komt zou ik zeker verder onderzoek naar endometriose laten doen. Bij mijn menstruaties lag ik altijd 1-2 dagen ziek op bed. Pak maandverband er elke keer door.

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Even een update: ik heb de inwendige echo gehad; baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit, er was geen bijzonderheid te zien. Het frustreert wel een beetje, dinsdag nam het bloeden af en was weg, gistermiddag ineens weer rode afscheiding, vandaag niets, net weer wel, roze met afvegen. Hartstikke onzeker wordt ik hiervan. Áls ik de bloederige afscheiding heb, krijg ik ook rugpijn. Ze hadden het met de echo maken ook over eventueel een bacterie, dat zou dan op kweek moeten. Urine was goed. Herkent iemand deze lage rugpijn met afscheiding?

Deel Deze Pagina