Hallo allemaal, Ik heb me net ook al voorgesteld in het daarvoor bedoelde topic Ik ben vandaag begonnen met clomid na overleg met de fertiliteitspoli. Ergens vind ik het wel een beetje gek dat ik deze maand gewoon moet beginnen. Het zit namelijk zo: Ik heb een knieschijf die luxeert. Nu word ik daar 15 december aan geopereerd. Als verdoving heb ik voor een spinaal (ruggenprik) gekozen. Na de operatie moet ik 6 weken in een spalk en dus fraxiparine gebruiken om trombose te voorkomen. Ik heb dit ook allemaal aan de verpleegkunde uitgelegd. Die ging even overleggen en ik kreeg te horen dat ik gewoon moest beginnen met de clomid. Ik ben vandaag begonnen en de operatie zal op dag 19 van mijn cyclus zijn. Een gemiddelde duur van mijn cyclus heb ik niet echt, dat is echt volledige chaos. - Moet ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong op ongeveer op dag 17 van mijn cyclus zou zijn - Is het niet gek dat ik met Clomid moet beginnen terwijl ik een operatie krijg - Klopt het dat je 6 kansen met Clomid krijgt Alvast bedankt !!