Hallo allemaal, Ik heb een vraag.. Mijn jongste is ruim 12 maand en krijgt nog borstvoeding. Al een hele poos heb ik om de 22 dagen een weekje wat licht bloedverlies. Dus dit lijkt me dan een menstruatie. Voorheen ook altijd cyclus gehad van ongeveer 22 dagen, maar wel gewoon normaal bloedverlies en nu dus erg weinig, misschien door het geven van borstvoeding. Maar dat ter zijde.. Ik ben 12 juli voor het laatst licht ongesteld geworden en dus zat ik de afgelopen dagen op mijn volgende menstruatie te wachten. Mijn man en ik hebben het de afgelopen avonden heel gezellig gehad (ik gebruik geen AC en was in de veronderstelling vlak voor menstruatie te zijn) en nou had ik vanmorgen op dag 28 ineens enorm veel helder en rekbaar slijm, leek op vruchtbaar slijm. Een broertje of zusje is overigens heel welkom hoor, maar ik vraag me af hoe het zou kunnen dat ik zo laat in de cyclus een eisprong heb. Of zou door de borstvoeding een cyclus zijn overgeslagen? Voor mijn zwangerschappen had ik altijd vruchtbaar slijm vanaf cyclus dag 8. Sorry voor het lange verhaal en bedankt v het lezen!!