Hallo dames, Ik snap even niks meer van mezelf. Situatie is als volgt; Vandaag is dag 24 van mijn cyclus (10 dpo). Had een positieve ovulatietest op 27 juli, dag 13 van mijn cyclus. Heb een cyclus van 26-29 dagen, dat wisselt per ronde. Nu verlies ik helder rood bij afvegen. Net een kruidvat test (2v5) gedaan die geeft negatief. Echt Omo wit.... ik dacht, als dit innestellingsbloed is zal ik toch wel heel licht positief testen op z’n minst, maar niet dus. Iemand een idee? Ik begin mijn hoop op een zwangerschap deze ronde te verliezen...
Als dit een innesteling is, dan is een test nog niet positief... Dat duurt nog wel twee of drie dagen in ieder geval.
Oké! Ik dacht, innestellingsbloed dan was de innestelling een paar dagen geleden, dan zou ik misschien al wel een licht positieve test hebben... Bij mijn vorige zwangerschap had ik een dag voor mijn nod een innestellingsbloed bloeding en een dag later een positieve test in handen...
Ik heb bij nr twee innestelingsbloeding gehad maar geen helder bloed. Gewoon roze slijm. Dit was op 7dpo en had toen twee dagen steken en krampjes op 9 dpo had ik een positieve test en cb deed t ook al en gaf 1-2 weken aan. Eerst dacht ik ah jammer ga ongesteld worden maar de krampjes die ik erna kreeg herinnerde ik van de eerste daarom toch een test gewaagd. Over twee dagen weer testen. Maar kan ook dat je ongesteld word. Ik heb nu ook ineens al dagen bloedverlies. Verwacht morgen ongi te worden
Ik had een week voor nod 5 dagen beetje bloedverlies. Kan innesteling zijn. Maar nooit zeker. Ik dacht toen dat ik een weekje te vroeg ongesteld was geworden. Maar het was zo weinig! 3 dagen voor nod testte ik positief
27 juli posi ovu = uiterlijk 29 juli je ei. 30 juli is 1 dpo. Vandaag dus 11 dpo (of 12 als je ei op de 28e was). Ik ben eerder bang dat je ongi er aan komt