Cyclus echo en cyste 5x5 cm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 6ok11, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn eerste cyclus echo gehad paar kleine eitjes rechts en links een cyste van 5x5 cm. Bloed was goed. Ze gaat overleggen met de arts. Maandag moet ik terug voor en echo en hoor ik hopelijk wat de gyn er van vind of mee wil doen. Pfff.......Best spannend en zo'n grote cyste is het laatste wat ik verwacht had.

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Wat vervelend voor je! Heb er zelf geen ervaring mee maar wil je graag even succes wensen aanstaande maandag. :)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Gebruik je bepaalde hormonen? Clomid oid?

Ik heb ook een aantal flinke cysten gehad tijdens het traject. Maar uiteindelijk zijn ze allemaal vanzelf ook weer weg gegaan. Het betekende alleen wel 1 of 2 maanden rust voordat we weer verder konden.

4. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL

Nee gebruik helemaal niks

5. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je

6. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij de afgelopen controle zat de cyste er nog steeds 5x5 cm. Ik heb gelukkig hier geen klachten van zoals buikpijn etc. Maar gister op dag 16 en vandaag dag 17 verlies ik wat bruin bloed, en af en toe heel iets helder bloed . Mijn baarmoeder ligt hoog en is hard. Heeft dit bloedverlies te maken met de cyste of met de cyclus ?

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb ook altijd een cyste gehad van 5 bij 5 en nooit klachten gehad gelukkig.
    Is vanzelf weggegaan. Meestal ondernemen ze pas actief met 8 cm. Het bloedverlies van nu zou denk ik van je cyclus zijn. Want als er met de cyste wat gebeurd merk je dat wel d.m.v ongelofelijke pijn die ect niet te verdragen is. Maar heb je iets wat die cyste kan verklaren dan ?? Ik hen namelijk pcos. Cyste is nu weg trouwens

8. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL

Dank je voor je reactie.
    Er is 5 jaar geleden PCOS vastgesteld en 3 jaar later in een ander ziekenhuis weer ingetrokken. Dus ik weet het niet. Ik denk wel dat ik zoiezo de afgelopen twee maanden geen eisprong heb gehad. Vorige maand wel 2x in 1 cyclus een vet positieve ovutest gehad, maar geen ei als ik mijn temperatuur moet geloven. Ik heb overigens verder geen kenmerken van PCOS, ben slank en heb geen overbeharing etc....ik weet alleen niet of ik nu echt rekbaar slijm heb vermengd met bloed of dat het sperma is vermengd met wat bloed. Sorry voor de details. Het kan een beginnende menstruatie zijn , maar op dag 16-17 lijkt me sterk.

Deel Deze Pagina