Ik heb echt NET getest... 2 duidelijke streepjes. (etos test) Vorige week ook al getest en toen was het 2de streepje heeeel licht... Mag ik er nou wel vanuit gaan dat ik zwanger ben?
gefeliciteerd. als er ineens 2 streepjes staan is het zo ongeloofwaardig maar de test liegt niet hoor . geniet er lekker van want ook lichten streepjes is zwanger bj deze testen
Hieper de piep hoera! Super gefeliciteerd...... Mogen wij allen hier weer kracht uit putten (zeker diegene die al lang bezig zijn)
als eerste van harte gefeliciteerd ja je mag er van uit gaan dat je zwanger bent! kies snel een baner uit knorretje ik lig hier echt in een deuk ohhh wat leuk die tekst boven je pic hahahahhaha echt helemaal toppie probeer zaad te vangen hahahahha lol ik hoop dat je er genoeg van vangt
@ancie: Blij dat ik in ieder geval vandaag al weer iemand aan het lachen heb gekregen..... Gefelicteerd met je zwangerschap......hoop dat ik je snel mag vergezellen........
Ontzettend bedankt voor jullie leuke berichtjes! Morgen dokter bellen, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, echt spannend