Vruchtbaar slijm na ei, ik snap er niks meer van!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nika12, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik zit in ronde 2 voor ons derde kindje.
    Afgelopen maandag had ik een positieve ovulatietest en nav mijn temperatuur zette FF het 'ovulatiekruis' op dinsdag. Ik had toen ook eggwhiteslijm, dus heel logisch allemaal.
    Tot mijn verbazing had ik echter vandaag weer enorm veel eggwhite. Zo duidelijk heb ik het nog nooit gezien, ook niet voor mijn vorige zwangerschap, toen ik mijn slijm ook in de gaten hield. Hoe kan dat nu? FF heeft nu van de dikke lijn ook een stippellijn gemaakt.

We hebben goed geklust rondom dinsdag, maar nu was manlief moe en had geen zin meer toen ik zei het dan toch vanavond ook nog maar te proberen. De laatste keer was woensdag, ik zou het jammer vinden als we het nu misschien toch nog missen.
    M'n cyclus is meestal 25 dagen, ik zit nu op dag 17 dus qua dagen is het niet logisch dat ik nu m'n ei nog heb of ga hebben.

Wat denken jullie (zie ook mijn kaartje via m'n banner)? Heeft één van jullie ook weleens vruchtbaar slijm gehad na de eisprong?

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hoi,
    Ik denk dat je eisprong later is geweest.
    Dat zou ook temperatuur van vandaag verklaren.

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Je zou ook al zwanger kunnen zijn. Ik heb na mijn ei meteen heel veel eggwhite gehad. Terwijl ik het tijdens mijn ei niet had.

4. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het antwoorden, ik hoop natuurlijk dat jij gelijk hebt Lotte!

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je had tussen die dagen ook nog vruchtbaar slijm in de vorm van waterig. dus theoretisch zou je zeggen dat je eisprong dan later was...
    echter je temp gaat al voor je eisprong omhoog, ook apart. Je zult nog een tempdag moeten hebben denk ik.

Deel Deze Pagina