hoi hoi medenodders eigenlijk moet ik dit zeggen op het nod forum maar het is me daar te druk. ik heb het vandaag bloedheet, rooie kop en een hoge hartslag, wie ook? liefs irisje
Uhm, alles wat jullie hierboven hebben beschreven zouden mijn woorden kunnen zijn. Ook ik had (denk ik) de 17e mijn ei, en de 16e, 18e en de 19e hebben we geklust. Eigenlijk bleef het alleen de 18e zitten, die andere dagen kletterde het er doodleuk weer uit allemaal Maar, op de 21e had ik 'smorgens steken in de buurt van mijn liezen, en de woensdag allemaal steken. Nu niks meer (ook geen gevoelige borsten) alleen wel de hele week al witte afscheiding. Het is niet rekbaar dus ook niet vruchtbaar neem ik aan. Maar zou dit een goed of slecht teken zijn? Overigens 1 dc. mijn NOD.
hoi mirtte we wachten het allemaal maar af..... lieve sint we willen allemaal graag een kadootje dat met een B begint. we moeten nog een weekje wachten kunt U er voor zorgen dat we een positieve test bemachten. alvast bedankt van ons allemaal
Hey meiden op dit moment heb ik totaal geen "last"van slijm en dat is voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil, normaal had ik een paar dagen voor me ei en dan tot aan mn nod. dus vind het raar. Blijf het zeggen een lichaam is maar een raar ding
waaah, ik word gek! Ik had 4 dagen na mijn ei ook een klodder halfdoorzichtig slijm, superkleverig! 7 dagen na mijn ei beetje bloed gespot.Afgelopen donderdag 's morgens oud bloedverlies gehad en sindsdien helemaal niks meer! Zou dit een goed teken zijn? Ik ben alleen al een paar dagen ontzettend droog van onderen...
Zo meis dat klinkt zeker goed Die klodder had ik dus ook slijm met wit zeg maar. Nu een paar dagen van dat dikke wit niet heel veel.(sorry voor de details) Ik zie dat je al bijna kan testen wanneer ga je het doen? liefs Sancho
Hey meiden, Hoe staat het met de symptomen.....? Ik heb maar 1 symptoom...... ONGEDULD Net al een test gedaan stom stom stom (heb er nog 7 liggen) erg verleidelijk. OOOOhhh en dan zit ik ook nog een eeuw te staren naar die stomme test........ en ga ook dingen zien die er niet zijn. Neem me steeds voor niet testen ,niet testen maar helaas, baal van mezelf. Maar..... hoe is ie nou mee gullie haha liefs Sancho
hai Sancho, ik ben ook vreselijk ongeduldig maar heb ze gelukkig niet huis liggen.....maar het is niks, voel dat ik ongi moet worden.... heb net als jij ook meer last gehad van afscheiding, ook wat dikker en wit...(bah, klinkt wel heel goor!...hahaha).. is nu weer minder.. zal vandaag of morgen wel ongi worden.. heb geen last van borsten ofzo wat ik bij iedereen lees...
Hallo meiden, ten eerste hoop ik mee voor jullie! Ik had zelf deze maand op mijn 8e dag (van mn cyclus) een héle grote klodder van het transparante slijm en daarna een paar dagen bijna niks en nu sinds gisteravond een beetje meer vloeibaar melkachtige afscheiding. Ik vroeg me al af of dat slijm niet veel te vroeg kwam in mijn cyclus. Ik zit inmiddels al weer op dag 15. Welke dagen zijn nou het beste om te klussen. Ik heb al veel gelezen hier maar nog steeds vind ik het soms niet duidelijk en inderdaad is je lichaam soms ook maar een onvoorspelbaar ding. Lastig om zo de juiste dagen uit te vinden.... Maar waarschijnlijk is het voor mij in deze ronde al weer te laat en kijk ik uit naar december en de volgende ronde!
hahaha hier preciezzz zo eentje heb gisteren al getest ?!?! zoooo.... negatief natuurlijk ! ook uren ernaar gestaard maar ging helaas niet dubbel zien.ook geen afscheiding meer behalve een beetje een nat gevoel sinds vandaag weer. ben me alweer aan het voorbereiden op volgende ronde. liefs irissie
wanneer je ongesteld wordt, weet je dat je 14 dagen daarvoor een eisprong hebt gehad.... dit kun je ongeveer aanhouden voor de volgende rond... als je een cyclus van 28 dagen hebt is je eisprong op dag 14. Je kunt dan het beste rond die tijd klussen. Ik doe altijd ongeveer 8 dagen ervoor en 4 dagen erna... en dan om de dag...
Hier ook geen symptonen verder. Ja, op wat steken in mijn buik na. Maar ik praat ze mss ook wel aan. Ik weet het niet. Moet vrijdag ongesteld worden, dus als ik dat zaterdag nog niet ben, doe ik wel een test. Zou wel lachen zijn, dan zijn we pcs een half jaar getrouwd.
Ok, dus na je eisprong, die ik overigens nooit merk, is het ook nog prima om te klussen? Ja sorry hoor, ik ben echt een ei wat dit soort dingen betreft. heb jaren (17 jaar ofzo) aan de pil gezeten en dacht hier verder helemaal niet over na. was ook niet nodig natuurlijk. Nu sinds een korte tijd er flink mee bezig en zoveel info maakt het soms ook niet duidelijk genoeg.. Dus ik zit nu op dag 15 in mn cyclus en er is dus nog steeds een kans?