vruchtbaar slijm na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey meiden,

OOOHH Irisje wat fijn om te horen dat ik niet te enige ben haha :)

En skyizthelimit, zo gauw ik dat slijm (klodder) zie ga ik er altijd vanuit dat men vruchtbare dagen zijn begonnen, verder wordt met ov testen veel duidelijk hoor.

Verder alle meiden we wachten samen het weekend af morgen alweer woensdag. :rolleyes:

Ik hou iedereen in de gaten haha [-o< :confused: :confused: :confused:

liefs sancho

2. Niet meer actief

hoi meiden!
    Nou, die klodder slijm die ik 4dpo verloren ben was dus geen teken van zwangerschap, zie banner :cry:
    ik stop deze maand met tempen, heb nu 3 volledige cycluskaarten voor de ha.Ik ga december op mijn gevoel klussen, lever me over aan moeder natuur, haha..geen stress!En in januari zit in bij de ha, dan ben ik een jaar bezig!
    Veel succes met de wachters hier!
    @Irisje, misschien was je te vroeg met testen, je lichaam maakt misschien heel langzaam hcg aan?Nog ff afwachten dus!veel succes!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb elke cyclus die klodder na ongeveer 4 dagen na mijn ei..(beetje stug/wittig/gelig)
    Als je naar de billingsmethode kijkt.. hebben ze daar een verklaring voor.
    Voor mij is dit altijd een teken dat het niet is geluk.

4. Niet meer actief

hey natas!
    Ik heb dat gelezen ja, maar omdat ik het nooit eerder gehad/gezien had ging ik toch twijfelen..Hihi, waar je je al niet aan vastklamp he!
    Heb jij deze cyclus weer een propje verloren?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep.. eigenlijk altijd.. ik voel me dan altijd zo sneu en dan moet ik nog minstens 2 weken voor ik ongesteld word.

6. Niet meer actief

Ik had trouwens nog een vraagje, deze ongi die ik nu heb is de ergste ongi tot nu toe geweest.Sinds ik gestopt ben met de pil, dacht ik iedere maand dat mijn ongi's wel pijnlijker en meer bloed zouden zijn.Maar iedere maand was het een makkie.Alleen deze ongi was anders.Geen mk, aangezien er geen dikke klonters :( inzaten, maar meer bloed en ik heb gisteren de hele dag een weeig ongesteldheidsgevoel in mijn buik gehad, wat ik anders niet heb.Zou het misschien zijn dat mijn lichaam nu een beetje op 'gang'komt zeg maar?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zou kunnen.. ik had dit zelf bij de 5de ronde.. echt 5 dagen mega buikpijn ik had wel klonters enzo.. echt een soort reiniging.
    Meestal heb ik ook niet veel bloed of last van mijn menstruatie.. maar eens in de zoveel cycli is het ineens wel zo..

8. Niet meer actief

o balen meis! Waarom ga je niet terug naar je ha en dwing je hem niet gewoon tot meer actie.Ongeacht of dat hij vindt dat de zwemmers van je man er nog redelijk voorstaan, is het erg frustrerend als je al een tijd bezig bent...

9. Niet meer actief

joh, ik wist gisteren niet wat me overkwam.Op mijn werk hadden ze het ook al over een grote schoonmaak, haha.Zelfs ibuprofen hielp niet echt ertegen.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Das niet de huisarts.. is de gyn zelfs hihihi we waren al een dikke stap verder.. ben zelf ook al grondig onderzocht.

Ik ga bellen in januari voor een nieuwe afspraak. dan hebben we nu nog 1 ronde om te proberen. Er moet dan zowiezo weer een zaadonderzoek plaatsvinden.. dat heeft hij ook gezegt. Verder eigenlijk niks.. we zijn zelf aan de grote dosis vit C.. misschien helpt het..
    we moesten eigenlijk weer bellen februari/maart.. maar ik ben zo braaf geweest met wachten hihihih

11. Niet meer actief

haha, zo ben ik ook hoor.Ik kan iedereen hier met een grote bek advies geven, maar zelf wacht ik ook netjes af.Ik heb er nog een verleden bij, dat ik met mijn ex ook bijna een jaar vruchteloos geklust heb.En dat knaagt toch wel aan me.Een vriendin riep al in semptember dat ik gewoon gelijk al naar de ha moest omdat het me zo dwars zat.Maar dat heb ik ook niet gedaan, omdat ik netjes een jaar wilde proberen...Ach, die paar maanden extra maken ook niet uit, denk ik dan.
    Ik voel me wel al iets rustiger zonder die thermometer, maar ik hoop dat ik het volhou...is bijna een verslaving lijkt wel, haha!

isschien ook wel handig voor jou, om het ook eens zonder thermometer enz te gaan proberen.Misschien dat het wat ontspannender gaat?(ach, misschien lul ik ook maar wat en grijp ik in wk2 er weer naar :oops: )

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee ik heb juist meer rust met dat ding.. heb het 1 ronde gedaan, in de zomer, op vakantie enzo.. maar ik werd daar onrustiger van. Echt suf.
    Maar goed.. het is gewoonte.. ik weet dat ik me niet gek moet laten maken door de temps.. ik ben allang weer gerust gesteld als ik mijn ei heb gezien, verder zegt het me niet zo veel. vind het wel handig te weten wanneer ik ongesteld word.
    Het gaat hier ontspannen .. aangezien ik al maanden op dezelfde dag mijn ei krijg en daarna braaf na 16 dagen ongi word.
    Ik heb me eigenlijk ook al neer gelegd bij het feit dat we niet zomaar zwanger gaan worden... dus maak ik me niet meer druk hoor. Kan niet meer dan mijn best doen.

13. Niet meer actief

Daar kan ik mee ook wel iets bij voorstellen, je bent er zo aan gewend he.Hihi, ook een beetje temp.verslaafd ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tis meer gewoonte hahaha ben echt een gewoonte dier...

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Dat tempen vond ik maar niks, ik kon er geen touw aan vastknopen qua resultaten want het was niet consequent elke maand. En wanneer ik verwachtte dat mn temp hoger zou moeten zijn was ie juist laag.... :rolleyes:

Nu heb ik gisteravond hier zo'n set ovulatietesten besteld dus eens kijken of dat verduidelijking brengt in mijn biocultuur! :)

En dat slijmgebeuren vind ik nog steeds onduidelijk. En zo lastig als je je ei niet voelt, dan weet je echt niet of het nou al geweest is of niet.
    Mijn NOD is 8 december en dan is de volgende ronde weer vanaf 17 dec ongeveer. Eens kijken of de ovulatietesten dat ook zeggen....

16. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Nou shit dan zal ik maar zeggen ik had hem ook 4 of 5 dagen na mijn ei die (klodder) ben benieuwd of het bij mij ook wijst op de :evil: :evil:

WEl makkelijk of het echt slecht nieuws betekent... hebben we weer een nieuwe afkorting DPO, NOD, DPK ( day past klodder ) hahaha sorry
    Probeer voor mezelf alles maar zo vrolijk mogelijk in te zien :(

Maar vind het natuurlijk echt :x

Liefs sancho :p

17. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    goeie term ! hahaha

irisje

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi natasja

eigenlijk dacht ik dat ook altijd dat dat wit/gele betekende dat het niet gelukt was. ik zie het altijd als een kapot gegaan ei.
    toen ik zwanger was had ik een heldere afscheiding die elke dag weer te zien was.

irisje

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja helder zoals eiwit.. maar dat stugge wat de meiden beschrijven klinkt niet het zelfde.

20. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Nou meiden die klodder zegt denk ik toch niks, net weer getest en zie tweede heel licht streepje :p

zit helemaal te bibberen kan het niet geloven ppppfffff

liefs sancho

Deel Deze Pagina