Hey irisje, Nou niks eigenlijk keek gister in de spiegel en dacht shit word weer dikker terwijl ik veel sport enzo. Maar vorige keer toen ik zwanger was had ik dat dus ook. Ik dacht echt gewoon ongi te gaan worden. Heb niet veel wit verlies zelfde als vorige maand eigenlijk. Af en toe misselijk maar ook dat je dat wel vaker kan hebben geen zere borsten. Alleen wel krampen in mijn darmen en een rommelige stoelgang (als je begrijpt wat ik bedoel) liefs sancho
he sjans volgens mij ik ook net ook ff getest tussen neus en lippen door. ben op mn werk. en zie een heeeel licht 2e streepje !trilllllll liefs irisje
OOOOHHH echt waar meid dat zou fantastisch zijn. Ik heb net als jij 2 dagen terug getest en toen stond er echt niks . ik hoef hem ook niet tegen het licht te houden ik zie hem gewoon.
ik ben helemaal perplex ! Als je deze topic zo terug leest was ik er van overtuigd dat het niets geworden was. Maar toch echt een tweede licht streepje gezien (mn collegaatje zag het ook , was op mn werk). Ik ben helemaal overdondert en vanaf dat ik het tweede streepje zag was ik meteen misselijk,najah... Op de noddatum test ik nog een keer voor een dikkere streep. liefs irisje
haihai dames Ik heb ook veel last van wit klonterig slijmverlies (bahh), ik heb waarschijnlijk maandag de 27 ste een eisprong gehad heb sindsdien ook steeds last van steken in de buik en zere tepels (herkent iemand dit? ) Ik ben erg zenuwachtig dat ik over 10 dagen kan testen en over 14 dagen moet ik weer na de geanecoloog en dan zullen we het zeker weten. Nou dames succes er mee allemaal en we duimen voor elkaar Liefs marlon
Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden ! Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden, niet met een positieve test terug van vakantie maar wel een heerlijke week gehad. Komende week een moeilijke week moet vrijdag geopereerd worden en dat zal dus deze maand weinig klussen worden. Geeft niet alles op zijn tijd. Dit bericht was overigens bedoeld om jullie te feliciteren niet om te "klagen" Liefs, Bibu !
heey dames, Over slijm gesproken! Hier sinds net tijdens toilet bezoek vieze doorzichtige klodder rekbaar slijm gevonden ! Pff ik wordt er nog misselijk van als ik dit opschrijf!Sorry Kan dit een teken zijn dat mijn ei in aantocht is? Of is dit te nog te vroeg?(gisteren negatieve ovutest! Geen 2e streepje) Is me in 7 rondes nooit eerder zo extreem opgevallen! Wie kan mij helpen? Liefs Pearly
ik dacht dat dat rekbaar slijm het moment van de eisprong was, of heb ik dat mis? vraag me dat ook al lang af eigenlijk....
hoi ja meestal de dag voor de eisprong heb dat slijm het meest zegt men, maar het kan ook niet helemaal gelijk lopen met de eisprong of verspreid zijn over meerdere dagen. volgens mij heb je een soort start en eindfase wat betreft dat slijm. het kan starten met een klodder een paar dagen voor de eisprong en eindigen met een klodder slijm (excuus) een paar dagen na de eisprong. als ik het allemaal goed heb begrepen. liefs irisje liefs irisje