Wij zijn sinds dit jaar begonnen voor een brusje voor onze meid van 2. Ik was er al langer klaar voor maar manlief had wat meer tijd nodig. Nu heb ik dus iets heel vreemds.... Bij onze eerste is gebleken dat ik vroeg m'n eisprong heb, rond dag 10. We houden hier natuurlijk rekening mee. Deze maand had ik op dag 8 al veel rekbaar slijm dus hebben we die avond geklust. Dag 10 ook nog en daarna was het over. Verder is het er niet meer van gekomen dus voor mijn gevoel was deze maand verkeken. Nou ben ik me toch op dag 12 ziek geworden. Ik was zo duizelig dat ik me moet vastgrijpen en ben een week ziek thuis geweest. ik weet dat dat nog niet van een mogelijke bevruchting kan zijn ( als ik het internet mag geloven) maar ik heb er normaal gesproken nooit last van. Dit heeft de hele week aangehouden en zelfs vanmiddag nog weer erg licht in mijn hoofd. ( zit nu op dag 20)Verder heb ik sinds vrijdag zeer gevoelige zware zachte boobs.... Ik hoef pas de 25e ongesteld te worden dus dat duurt nog even. Er lopen flinke blauwe aderen over mijn borsten en ik had gisteren een flinke temperatuurdip ( 35,9). Ik dacht eerst dat mijn eisprong later was, maar het slijm en de bekende buikkrampen waren al tien dagen geleden en daarna was mijn temp ook mooi gestegen. Ik weet dat niemand hier kan zeggen dat ik zwanger ben, maar ik was benieuwd of er meer meiden zoiets meegemaakt hebben.... Groetjes eo
Je kan ook gewoon voor je NOD testen, over 5-6 dagen zou je dus kunnen testen met een gevoelige test.
Het is toch ook heel moeilijk om daar iets over te zeggen.. er zullen ongetwijfeld meiden zijn die het herkennen. Bij sommigen betekende dat dat ze zwanger waren, bij anderen betekende het helaas niets. Er zit niets anders op dan wachten tot je kunt testen en dat kan idd een paar dagen voor je nod. Succes
Dat snap ik maar ik was gewoon benieuwd of iemand het herkende ... Heb er al een lopen dus qua testen weet ik wel wat er kan, had ook twee dagen voor nod een positieve test in handen... Ik dacht juist dat daar het zwanger worden forum voor was , om ervaringen te delen met andere meiden die ook bezig zijn...
Het kan beide kanten op. Helaas zul je geduld moeten hebben. borsten met aderen en voelden zwaarder aan heb ik ook wel eens gehad ca een week voor mijn nod. Gewoon ongesteld geworden die maand.
Hoi Eowen, Ik snap dat je mn reactie een dooddoener vindt. Was ook wel flauw van me. Over zes dagen (nu vijf) zit je zestien dagen na je vermoedelijke eisprong. Dan zou je toch al positief moeten testen, ook al heb je een langere lf. Dat je je ziek voelde kan komen omdat er griepachtige klachten heersen. Of mss was je lichaam toch van slag door iets anders. Kan van alles zijn. Helaas heb ik ook vaak zs symptomen gehad, maar werd ik gewoon ongi. Ik hoop van harte dat je zwanger bent en dat je het hier even laat weten. Ik hoop dat ik je niet boos maak, maar mss dat je korte lontje ook een zwangerschapssymptoom is?
Ik herken hoe je je nu voelt, maar ik kan nu nog niet zwanger zijn. Bij mij zijn het gewoon klachten van de griep, mijn vriend heeft vorige week ook thuis gezeten met dezelfde klachten. Hoop natuurlijk dat je positief test, maar houd je er wel rekening mee dat de griep heel erg rond gaat?
Misschien een rare vraag, maar als je je eisprong rond dag 10 hebt gehad, hoe kan het dan dat je pas de 25e ongesteld moet worden? Dat is 19 dagen later.. Is je LF dan zo lang? Ik heb er verder niet veel verstand van maar het lijkt me dat je sowieso 14 dagen na je vermoedelijke eisprong wel zou moeten kunnen testen, dus dan zou dat as vrijdag al kunnen.. Met je lichthoofdigheid heb ik geen ervaring verder, en aangezien het 2 dagen na je eisprong was lijkt het me sterk dat het iets met eisprong of bevruchting te maken gehad heeft. Gevoelige borsten heb ik altijd tussen m'n ei en m'n NOD dus is hier helaas geen symptoom. Ik ben benieuwd of het raak mag zijn succes met testen
Haha thanks joppie... Nee hoor ik ben niet boos, hoopvol en dan wil je natuurlijk dat t raak is en zijn andere opties n teleurstelling. Ik laat zeker weten hoe het afloopt. Ben wel emo, sta voor de klas en na m'n week ziek thuis was het n dikke bende, stond te brullen voor de kids😳 oeps....we wachten af. Heb n flinke voorraad Kruidvat 2 voor 5 lol Liefs eo
Nou ik heb er weer iets vreemds bij... Sinds twee dagen bijna continu stijve pijnlijke tepels... Gisteren een beetje gekleurd slijm verloren, vanmorgen getest... Witter dan wit....
Hier ook heel herkenbaar.. helaas al 40 rondes niks.. het zegt niet altijd wat helaas, succes met wachten!
Uit jou verhaal kan ik opmaken dat je al verder zit dan 14 dpo...en dan een witte test,dan denk ik dat je niet zwanger bent.Je eisprong is zeker toch,omdat je hebt getempt?