Vruchtbaar slijm of sperma?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinderr, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    ik denk vruchtbaar slijm. Ik had het vorige week ook. Na de kluspartij een tijdje met de billen in de lucht gelegen daarna in de badkamer mezelf schoongemaakt en toen had ik zoiets van dit is toch geen sperma????? Het was heel doorzichtig en ik kon er lange draden van trekken en als ik me vingers spreidde bleef het als een soort vliesje aan mijn vingers zitten. Ik riep nog naar mijn vriend "moet je nou eens kijken, volgens mij is dit niet van jou, hihi". Mijn ei had een week op zich laten wachten en ik had 1 1/2 week daarvoor al mijn vruchtbaar slijm gehad. Ik vond het wel een beetje vreemd.

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, zal ik doen! ik kan de 20e testen, dus over 12 dagen... we wachten het maar rustig af. ;);)

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    wel een herkenbaar verhaal ja. :) de textuur klinkt als dat van mij.. hihi;). Thx. voor je reactie!

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Sperma is meer klodders. Probeer maar eens in een periode dat je zelf wit korrelige prut hebt, een draad te trekken van sperma na het klussen. Dat lukt je niet. Dus als je het kunt trekken, is het sowieso vruchtbaar slijm. Misschien ene mixje, dat kan natuurlijk wel. :D

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Goeie tip, ga ik doen :D

Share This Page