ik zie er helemaal niks in, snik

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Loe, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zit maar te turen bij de kaartjes van de zwangeren, maar ik zie totaal gen verlijk met de mijne. Ja, ik heb griep gehad, voor de 17 een paar dagen...misschien dat dat nog scheelt. Maar zien jullie iets?

En hoe krijg je toch zo'n gedeelde verticale en horizontale lijn in je kaartje? Hij heeft bij mij geen ovulation day gedetecteerd, maar volgens ovutesten wel en de gyn denkt bij de 17e dag.

Ik zou graag jullie mening horen.

Groetjes!

2. Loe

Loe Niet meer actief

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Loe,

Ik denk dat als je morgen een hoge temp hebt je wel een kruis krijgt op dag 19.
    Het kan zijn dat je na een positieve ovulatietest een late eisprong hebt, tot 48 uur na de LH piek.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey Loe,

Ik was ervan overtuigd dat als ik vandaag ook een hoge temp had,bij mij het kruis zichtbaar werd en ik mijn eisprong zondag had gehad. Gelukkig had ik vandaag een hoge temp en was zo gelukkig toen het kruis in beeld kwam.....maarrrrr wat schetste mijn verbazing, het kruis gaf aan dat ik mijn ei vrijdag al had gehad. Ik was echt met stomheid geslagen en snapte er niets meer van...maarja, een kruis is een kruis toch...

Ik denk dat bij jou als je temp hoog blijft er zomaar in eens een kruis komt. Geef niet op en probeer nog een klein beetje geduld te hebben

Liefs Kweb

5. Loe

Loe Niet meer actief

maar eh......dat kruis he: ik ben maandag de 17e bij myn gyn geweest en toen was mijn ei al gesprongen........dus 't moeten wel ergens de 16e/17e geweest zijn ofzo, krijg nu ook geen pos ovutesten meer. Maa wrom krijg ik danniet zo'n kruis....... IK WIL OOK ZO'N KRUIS! (sorry.....moest er even uit)

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    haha ja snap ik...ik wilde ook perse dat kruis...maar bij het invullen van mijn temp van vanaf, kwam ineens het kruis zichtbaar bij vrijdag, das toch ook maf...

Let maar op, jij hebt morgen of overmorgen ook gewoon je kruis:)

7. Loe

Loe Niet meer actief

ooooooooohhhhh wat een mooie kaart heb jij zeg! Echt mooi, biedt persepectief he!

Dus dat kruis kan hij er later nog in gaan zetten?

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja zeker kan dat kruis later nog komen.

Dat zie je maar aan mijn kaartje. Ik dacht eerst ook hoor, dat ie na 3 dagen hoge temp het kruis drie dagen terug neezet, maar dat hoeft dus niet. Hij kan um dan ook verder terug zetten.

Kan dus nog alle kanten op hoor en zeker als je gyn het zegt en je posi testen heb, zou ik daar maar op vertrouwen:)

Deel Deze Pagina