vruchtbaar slijm? of wat is het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hanna76, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo allemaal,

Hoe ziet echt vruchtbaar slijm er nou uit?
    Ik heb nu erg rekbaar slijm, maar het is niet doorzichtig. 'Eggwhite' ook niet, want dat is toch ook doorzichtig-achtig?
    Bij mij is de kleur gewoon wit/crème-kleur en dus erg rekbaar. Wel tot 10 cm lang! Wie kan mij zeggen of ik nu voor of na de eisprong zit?

Groetjes, Hanna

2. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hoi!

Ik heb gelezen dat dit dan je vruchbaarste dag moet zijn, als je dit slijm hebt, het heeft ook een naam, doet Duits aan, kan er even niet opkomen.
    Dat zou betekenen dat je een dag later dan je eisprong hebt.

Op basis van dat slijm (lekker verhaal he? ) bereken ik steeds mijn cyclus!

Niet alle vrouwen kunnen het herkennen, bij de een schijnt het duidelijker te zijn dan bij de ander. (is makkelijk om mee te rekenenen dus!)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik kan in combinatie van slijm en pijn in mijn lies de dag bepalen waarop ik ongi word, erg handig.

ik weet niet of wit ook oke is, mijn slijm is wel doorzichtig of eiwitachtig. je kunt kijken of het een vast patroon vormt, dat je steeds 14 dagen na het slijm ongi wordt bijv. Maar over het algemeen betekent het dat je ei eraan komt.

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    het lijkt er wek op dat het vruchtbaar slijm is, al is het bij mij wel doorzichtig. Ongeveer 2 dagen later heb je dan je eisprong.

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Bij mij is het dus absoluut niet doorzichtig. Maar ik zal het eens allemaal in de gaten houden.

Groetjes, Hanna76

6. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Ik heb nog geen een keer vruchtbaar slijm bij mezelf ontdekt.
    Ben er ook niet direct naar op zoek hoor..maar denk wel dat ieder lichaam anders werkt. En bij de een is het wellicht net iets anders als bij de ander.

Liefs Froukje

7. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Nou ik heb ok dat rekbare slijm, maar geen 10 cm haha!
    Mar is bij mij ook verre van doorzichtig. Heb dan ook geen idee of het vruchtbaar is of niet en bij de eisprong hoort.
    Toen ik nog aan de pil was had ik ook al regelmatig last van afscheiding. Probeer het nu zelf een beetje bij te houden, zodat ik uit kan rekenen als het er iets mee te maken heeft.

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, en ik weet dan ook niet wat ik bij Fertility Friend moet invullen:
    Dry
    Sticky
    Creamy
    Watery
    Eggwhite

Weten jullie het? :-k

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Helaas, ben er ook altijd mee in gevecht...

Deel Deze Pagina