hallo meiden, ik ben 7 dagen overtijd en heb onderhand 3x getest, omdat ik me echt anders voel. normaal ben ik nooit overtijd. bij alle drie de testen zag je eigenlijk bijna geen streepje, echt een minuscuul dun streepje(misschien omdat ik het wilde zien?) maar na een tijdje (langer dan 20 minuten) hadden ze alledrie een dun roze streepje.... de testen zijn van testjezelf.nl en een van clearblue. heeft iemand hier ervaring mee? positief of negatief? succes allemaal!
Kan een indrooglijntje zijn, dat mag je niet meetellen. Je mag niet later aflezen dan de toegestane afleestijd.
Wat er staat klopt, moet zelf wel zeggen dat ik 1 keer 2 testen had gedaan niet zwnager (ook echt een miniscuul lijntje. 2 dagen later weer een test deze was positief.. Toen ik de testen it de prullenbak haalde waren die ook duidelijker geworden... Dus sindsdien geloof ik elk miniscuul lijntje!1 Jooze
Als je nog steeds niet ongesteld wordt, gewoon over 3 dagen nog een keer testen. Maar ja, dat wachten, hè?
klopt, ik houd maar in mijn hoofd dat ik gewoon ongesteld moet worden, dan kan het alleen maar meevallen. maar mijn buik doet heel raar, zere borsten etc...'we wachten rustig af. ik zit pas in de 2e ronden maar heb zo graag zekerheid. niet perse van zwanger hoor, maar wel of het nu wel of niet z is...
ik had een nuvaring en heb die 5 nov. "voorgoed" verwijderd ik was 5 december weer ongesteld. ik was vroeger ook altijd precies om de maand ongesteld. ik heb ds geen flauw idee of dat kan?
Hoi, ik heb gezocht op deze site en er zijn zeker een flink aantal vrouwen die voor de gek worden gehouden door hun lichaam ivm ontpillen. gek is dat, omdat het echt zo anders voelt. ik heb 3 maanden de mirena gebruikt en daarvoor 1,5 jaar de mirena. opzich erg weinig hormonen, maar het kan best. we wachten af. gefeliciteerd met je zwangerschap!
oh, dat is een goed idee. ik moet ze alleen uit de prullenbak vissen zondagavond, ben een weekendje weg hopen dat mn vriend de bakken niet geleegd heeft tegen die tijd bedankt voor de tip!
ja dat hoop ik dan ook voor je hihi Maar we kunnen altijd met zn allen er een blik op wagen toch ? Maar hou me/ons op de hoogte dan kom ik met je meekijken Fijn weekend
Hoi! Wil niet flauw doen, maar waarom zou je testen neer gaan zetten waarbij de afleestijd overstreken is en er geen duidelijke streep te zien was? T is denk ik echt beter om te wachten en over aantal daagjes als er geen ongi is weer te testen en je te houden aan de afleestijd. Want als iedereen hier lijntjes gaat zien, kun je er alsnog geen conclusie aan verbinden omdat het niet binnen de tijd was...dus dat is alleen maar jammer. Mocht je ook over die testen twijfelen bel dan ff de huisarts...mogelijk kan die een test doen. Maar wat eerder ook gezegd is, hou ook rekening met het ontpillen. Hoop voor je dat het raak mag zijn hoor, daar niet van groetjes, Mili
Hoi Mili, Ja waarom niet ? ik heb mijn zwangerschapstest van mijn zoontje ook nog steeds die is nu 5 en zelfs daarop zie je de streep nog staan. En zo kunnen we bij haar zien of het een ingedroogde streep was of een echte als de streep er eenmaal staat gaat hij niet meer weg en je moet bij een test binnen 30 minuten aflezen wat hij aangeeft dus als die streep er staat dan verander je er niks meer aan toch ? En aangezien ze 3 testen heeft gedaan en alle 3 posi waren dan is het toch leuk om elkaar op deze manier te helpen ?
dat verschild per test ik heb er een van predictor en die is er juist om te bewaren, andere van da eigenmerk mag je niet meer aflezen na een bepaalde tijd (geloof 10 minuten)
Als je bij CB een dun lijntje heb, is het bijna altijd sowieso niets! Want bij CB komt er heel snel een indrooglijntje. Hij is wel gewoon blauw, maar heel dun. Hij moet echt dikker zijn wil hij positief zijn.
Ja dat klopt dat verschilt per test is helemaal waar die gene die ik heb nog is van clear bleu. en daar heeft ze ook een posi test van. Maar het is inderdaad waar voor meer zekerheid over een paar dagen nog een test. Maar ik vind het ook wel leuk om elkaar hiermee te helpen we zitten allemaal in het zelfde schuitje met 1 doel niet we willen allemaal een kleine hummel (erbij)
Hoi, Ze gaf zelf toch eerst aan dat ze pas na de afleestijd gekeken had en toen een (duidelijkere) lijn zag? Als je de bijsluiter leest mag dat niet omdat je er dan geen conclusies aan mag verbinden. Maar hey wie weet heb ik het niet goed begrepen van de TS? Maar als je dus echt ver na de afleestijd die genoemd staat(verschilt per test) pas een lijntje ziet mag je hem niet als geldig beschouwen. Dat was t enige wat ik wilde zeggen. Vind het verder prima hoor als ze dat toch wil laten zien en beoordelen hier...t is alleen jammer omdat je er weinig mee kunt..in mijn ogen Groetjess, Mili
Hey Mili Ik snap jou helemaal En dat vind ik ook zo nadelig met die testen Ze zijn allemaal anders en werken allemaal anders met cb weet je het binnen een minuut en die van bijv. sensitest kan je pas na 5 minuten aflezen. Maargoed, laten we afwachten En jij nog heel veel suc-6 met je zwangerschap zie dat je al 30 weken bent Spannend ! Geniet ervan meid..
Hoi, Haha fijn dat je me snapt..haha bedoelde het ook niet lullig ofzo. Maar t zou zo jammer zijn als de TS helemaal "hyper" zou worden van al onze lijntjes die we zien...en je er eigenlijk niets mee kunt Inderdaad wel lastig dat ze allemaal verschillende tijden hebben enzo. Haha t zou allemaal hetzelfde moeten zijn voorkomt een hoop twijfel denk ik Klopt, moet nog maar even...ben al wel thuis nu ivm BI. Maar ja, laatste loodjes he, zijn het zwaarst hoor ik van iedereen. Haha we zien wel... t is de eerste dus ben benieuwd. Groetjes, Mili