Heb vanmorgen een digitale test opgehaald van Clear Blue. Na negatief te hebben getest met een test van testjezelf.nu. Daarmee had ik 5 dgn voor NOD en een dag voor NOD ook al negatief mee getest... Weten jullie of een digitale nauwkeuriger hoort te zijn dan zo'n normale?
Ik heb gehoord dat een digitale juist niet zo gevoelig zijn, maar weet het niet zeker hoor! Ze schijnen meer HCG nodig te hebben om positief te testen! Maargoed, als je 4 dagen overtijd bent, moet het zeker goedkomen toch?! Heel veel succes! Hoop dat het raak is voor je!
Het schijnt dat de digi meer hcg nodig heeft om positief te testen dan een streepjes test...misschien die eerst eens doen? Suc6
Hmm, shit dus. Dacht dat het andersom was Na, dan wachten we nog even een dagje hoor.... stom zeg, hoe kom ik er nou bij dan?!
Het schijnt dat de testen van Kruidvat (2 voor 4,99) heel gevoelig zijn! Anders probeer je die toch, ben je ook niet zoveel geld kwijt! Je bent tenslotte al 4 dagen overtijd, dus als er een tweede streepje komt kun je meteen de digitale doen! Dan weet je het 100% zeker! Succes meis! X
Ja digitale hebben dacht ik meer hormoon nodig...anderen zijn gevoeliger. K zou de digitale dan ff bewaren en als je een (vaag)streepje krijgt op die andere kun je na een dagje (of 2) digitale doen. Voordeel daarvan is dat je niet denkt: mmm ben ik nu zwanger of niet, omdat ie het duidelijk aangeeft Mits je genoeg hormoon hebt he, want sommige vrouwen testen pas veel later na NOD posi. Succes!
Mili; mag ik 1 van jouw positieve testen uit jouw album Haha! Of nee, strooi maar wat HCG deze kant uit!
ik heb toen de tijd een digi en een huismerk test van de trekpleister gebruikt (was toen 4 a 5 dagen over tijd) en de digi en de huismerk test gaven vrijwel tegelijk positief aan
Euh..heel misschien ben je niet zwanger? Klinkt lullig....maar geen test MOET natuurlijk positief aangeven Succes met testen. Elmo
Oke, hier dan even hoe het ook kan... Ik had 4 dagen voor NOD getest met kruitvat (2 voor 4,99 met pipet) deze gaf een heeeeel licht lijntje en ik vertrouwde er niet op. Toen heb ik met dezelfde urine die andere kruitvat eigenmerk gedaan (die van 7 euro) en die werd gelijk duidelijk af te lezen. Dus deze was veel gevoeliger! De dag erna, 3 dagen voor NOD, heb ik een digi gedaan, er staat op de verpakking dat ze na 3 minuten het antwoord geven...bij mij stond er na 1 minuut al zwanger! Misschien maak ik veel hcg aan, dat weet ik natuurlijk niet, maar hij was dus wel op dezelfde tijd positief als de kruitvat testen! Succes ermee, Groet Snoozie
Haha ja das ook een optie, maar ik denk dat ze daar wel rekening mee heeft gehouden In ieder geval mocht er voldoende hormoon zijn dan moet dat op den duur wel posi gaan geven toch? groetjessss
Bij sommige duurt het echt heel lang voor een test posi aangeeft. Als het je echt te lang duurt zou ik contact opnemenmet je ha en vragen om een echo (inwendig) of bloedprikken. Nogmaals succes, was niet lullig bedoeld hoor! Elmo
ik vatte het ook niet lullig op, haha kan natuurlijk niet voor de TS spreken haha, ook al deed ik dat net wel geloof ik Maar je hoort soms inderdaad pas na langere tijd posi, en inderdaad is dan handiger ff huisarts te bellen als ongi weg blijft