Hallo herkent iemand dit? Ik zit op CD 14 en moest daarstraks stoelgang maken. Met het "duwen" kwamen er vanvoor een soort slijmprop uit. Die kwam eruit in "stukjes": sommige waren troebel wit en dik, andere doorschijnend, nog andere beetje groening, als een snotbel ( sorry voor de plastische details) van al deze propjes kon ik draden trekken. Is dit nu het vruchtbare slijm of moet ik toch maar even naar de gyn/HA (ivm de eerder groenige propjes die erbij waren) OOh ja ik zit op dag 14, heb eipijn, bm zit hoog maar ovutest nog steeds negatief. Klussen of nog niet? ( hebben gister ook geklust maar was veel van weggelopen direct erna)
Dat klinkt mij als een vruchtbare dag . Ik denk dat je meer op je lichaam (slijmslierten, bm hoog, eipijn) kan vertrouwen dan op die testjes. Ik gebruik ze nooit, maar mis ook nooit m'n ei. Hoe is het met je zin gesteld ? (toch ook een teken!)
Groen zegt me niks, maar de rest is precies een omschrijving van mijn vruchtbaar slijm. Dus denk wel dat je goed zit hoor