Vruchtbaar slijm op dag 21????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissQ, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb een cyclus die tussen de 22 en 24 dagen ligt. Heb nu slijm waar ik draadjes van kan trekken. Kan dit nu nog vruchbaar slijm zijn (of zou dit ook komen, sorrie voor de details, doordat ik net ben klaar gekomen?)...

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Klinkt als vruchtbaar slijm.... Lijkt me niet dat het komt omdat je bent klaar gekomen. Misschien heb je toch een langere cyclus nu? Ik zie dat je bijna naar de gyn mag. Is dat vanwege je korte cyclussen? Heb je trouwens ovutestjes thuis liggen, dan kan je daar even mee testen.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    We zijn sinds augustus 2007 voor een tweede kindje bezig, aug. 2008 en oktober 2008 een miskraam gehad, vandaar dat ik nu naar de gyn mag.

Ik zal er toch eens een ovu test aan gaan wagen, maar het lijkt me toch erg vreemd dat die nu mega positief is..... maar ik hou je op de hoogte

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De ovu test is lichter dan licht positief, lijkt me niet dat het dan vruchtbaar slijm is (geweest)??

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Vruchtbaar slijm lijkt op het slijm wat je hebt nadat je bent klaargekomen, dat is ook doorzichtig en je kunt er vaak draden van maken
    Ik denk dus niet dat het vruchtbaar slijm is geweest, maar gewoon was doordat je net klaargekomen bent

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx sterretje08 voor je reactie. Ik verwacht dit weekend "gewoon" ongi te worden. Dat kunnen we er volgende week weer fris en fruitig tegenaan. Met een beetje hulp van de gyn erbij hoop ik dat we na 2 jaar en 2 vlindertjes toch ook nog zwanger mogen worden en een broertje of zusje mogen krijgen voor ons ukkie.

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ow balen zeg dat je tweede kindje zolang duurt! Hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen en je snel weer zwanger bent.
    Als ik naar mezelf kijk heb ik +/- 2 dagen voor positest vruchtbaar slijm. Ik weet dat het bij iedereeen anders is, maar misschien toch even doortesten... Succes!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    We gaan het weekend afwachten en zien wel wat er dan gebeurd. Ik verwacht gewoon ongesteld te worden, dan kan het altijd nog meevallen he. Heb de hoop na bijna 2 jaar een beetje opgegeven. Werd iedere x gek als ik weer bloed zag. Dus uit eigenbescherming alles maar een beetje los proberen te laten.

Deel Deze Pagina