Ik ben 1 dag overtijd en testte vanochtend negatief. Nu heb ik al de hele dag behoorlijk veel pijn in mijn rechteronderbuik. Daarnaast toch ook wel een soort "normale', maar hele lichte menstruatiepijn. Vandaag een heel klein beetje bruinverlies, heel licht van kleur. Zou mijn menstruatie gewoon wat later op gang komen? Als je zwanger bent heb je toch niet zo'n continue pijn aan 1 kant in je onderbuik? Ik hoop dat iemand zich hierin herkent en me helpen kan...Alvast bedankt!
Ik denk dat het gewoon een aankomende menstruatie is. Heb 1 keer iets soortgelijks gehad en dat bleek bij mij helaas een bbz. Hou het dus wel even in de gaten of je menstruatie goed doorbreekt. Blijft het bij bruin bloed, test dan later in de week nog eens. Nogmaals hou de pijn wel goed in de gaten. Te lang rondlopen met een bbz kan gevaarlijk zijn. Als je het niet vertrouwt kan je dan met 6 weken een echo vragen. Ik loop nu wel wat op de zaken vooruit natuurlijk. Nogmaals ik denk dat je gewoon je menstruatie zal krijgen. Misschien is de pijn van je blindedarm??
Ik heb ook buikpijn en bruine afscheiding en ik ben wel zwanger. Het kan dus bij een zwangerschap horen. Maar het zijn natuurlijk ook gewoon symptonen van een naderende menstruatie. (Tenminste: bij mij wel.) Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent, zou je nog eens kunnen testen. Maar ik zou er nog niet te hard op hopen. (Voorzover dat lukt!)
Dank je wel voor je reactie. Ik ga het zeker goed in de gaten houden. Ik werk in een ziekenhuis dus als het zo pijnlijk blijft en bruinverlies houdt aan dan zal ik niet te lang wachten. Jij succes met je zwangerschap!
Hoi Tupp, Ik kijk het nog een paar dagen aan. Ik ga zeker de eerste dagen niet meer testen, want het is misschien inderdaad een naderende menstruatie. Is wel weer wat nieuws dan, zo'n heftige pijn aan 1 kant heb ik anders nooit. Dank je voor je reactie!
dank je wel.. en het kan idd ook een gewone zwangerschap zijn. Zolang het niet rood is kan het nog alle kanten op. Succes!
Hoi Palmie37, Tja, nog steeds buikpijn rechts en nog steeds geen bloedverlies, alleen heel licht bruinverlies. Ik ga nergens meer vanuit, ben al zo vaak teleurgesteld geweest! Morgen moet ik naar de gyn, voor het eerst. Ben benieuwd! Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog. Wie weet?! Jij ok? Veel symptomen?
Heb niet zo heel veel symptomen op pijnlijke borsten en een beetje ongiepijn na, best wel eng maar ja ze zeggen dat het erbij hoort he Ga je nog testen dan, kan me voorstellen dat je bang bent voor teleurstelling heb ik ook gehad! Succes meid en toch duim ik voor je! Liefs Palmie
Dank je wel. Wat een lief berichtje! Ik duim net zo hard voor jou, dat alles goed mag gaan. Als de gyn morgen niets kan zien of vertellen dan ga ik overmorgen, als ik nog steeds niet ongesteld ben, wel een testje doen. Ik laat het wel even weten. Liefs!
Hey Palmie, Ik werd ter plekke ongesteld. Erg prettig! Toch een verlate menstruatie dus helaas. Anatomisch zag alles er gelukkig prima uit en ik heb ook goede eisprongen. Moet nu de komende 4 weken een aantal keer bloedprikken om hormoonbepalingen te doen en dan mag ik over een maand terugkomen voor de uitslag+verder behandelplan. Het was in ieder geval een hele vriendelijke en adequate (vrouwelijke) gynaecoloog. Ik heb er vertrouwen in dat zij me vast verder kan helpen. Liefs!
Nou nu weet je tenminste waar je aan toe bent, dat is ook heel belangerijk, al die onzekerheden word je ook maar gek van he.... Heel veel succes meid!
Hey, Ik ben 23 en neem al een jaar of 5 de pil (lowette), soms vergeet ik hem wel eens, of neem ik hem te laat. Mijn vriend en ik gebruiken geen condooms. Nu zou ik normaal deze week ongetseld moeten zijn, en zaterdag alweer terug beginnen met de pil. maar ik heb nog steeds geen echte menstruatie gehad. Ik heb enkel een paar druppeltjes bruin bloed verloren, zéér weinig dus. Nu maak ik me best wel zorgen nadat ik zo vanalles lees en zou graag snel wat info willen, want mij concentreren op mijn laatste 2 examens lukt niet meer zo goed.