Vruchtbaar slijm op dag 8

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door engeltje23, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik had vandaag zoiets geks! Ik had vruchtbaar slijm in mn slipje ( kon er echt draden van trekken zeg maar ) en ik zit pas op dag 8 van mijn cyclus! Nou is ie niet heel erg regelmatig nog, maar dit is toch gek? Of hebben meer meiden dit gehad? Ben net begonnen met tempen, maar naar mijn idee kan ik echt nog geen eisprong gehad hebben. Kunnen jullie hier al wijs uit worden?

Liefs engeltje

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Klussen voor de zekerheid, de eisprong kan nog even op zich laten wachten maar dan ligt er alvast wat klaar :)
    Met tempen kun je pas na je eisprong zien dat hij er is geweest, dan ben je al te laat.

3. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb iedere maand 2x vruchtbaar slijm (waar je draden van kunt trekken. Meestal een dag of 5 voor mijn eisprong en dan heb ik het dus weer. Wat ik al wel gemerkt heb is dat mijn temp ook hoger is bij de eerste keer vruchtbaar slijm. Maar nu na een aantal temperatuurkaartjes weet ik dat mijn ei niet springt na de eerste keer slijm maar na de tweede keer slijm. Misschien kun je het wat duidelijker maken voor jezelf door ovulatietesten te gebruiken.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties meiden!

Dat klussen dat lukt altijd wel hoor ;)
    Ben blij dat iemand dit herkent...temp vanmorgen was ook niet hoger, dus hou het nog even zo in de gaten en anders ga ik inderdaad eens ovutestjes gebruiken....

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik had ook vanaf dag 8 vruchtbaar slijm!!tot dag 11/12. En zie mijn banner nu;) succes engeltje

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    je kan altijd een "vroegertje" hebben hoor...
    mijn cyclus is 32/34 dagen... maar vorige zwangerschap had ik dus een ei gehad op dag 8/9....

echo bevestigde dit

7. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    hallo :)
    ik lees hier over vruchtbaarslijm? hoe ziet dat er eigelijk uit?;)
    liefsXX

Deel Deze Pagina