Na hoeveel rondes zwanger met ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bruni, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Zijn er dames hier die zwanger zijn geworden met ovulatietesten? Na hoeveel rondes met ovulatietesten was dit?

Ik zit nu in de vierde ronde en deze ronde voor het eerst bezig met ovulatietesten. Dit om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen welke vrij kort is. Ik hield via een app al alles bij qua symptomen zoals buikpijn etc. Nu blijkt dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht! De erge buikpijn welke ik altijd rond dag 17 heb schreef ik toe aan een eventuele innesteling, maar nu blijkt dit mijn ovulatie te zijn. Deze ronde dus extra geklust en nu weer wachten... Ben wel erg benieuwd! Ik zie de vorige rondes als het mislopen van kansen aangezien we te vroeg zijn gestopt zegmaar.

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh als je pas op dag 17 de ovulatie hebt dan heb je een erg korte lf fase of niet? Aangezien je cyclus 23/24 dagen is.

Ik weet niet of je eerder zwanger bent met ovulatietesten, begin ook pas net met de 1e x proberen.

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier tweede ronde met ovutesten

4. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    De vorige keer was ik zwanger in de 4e ronde zonder ovulatietesten.
    Maar aangezien we een eigen bedrijf hebben met een mega drukke periode in het najaar hopen we dat het wat eerder lukt. Als het in december nog niet is gelukt slaan we het namelijk een paar maanden over. Onze dochter is vorig jaar in deze drukke periode geboren en ml was de eerste drie maanden toen bijna niet thuis. Dit lijkt ons nog een keer niet handig en ook niet leuk omdat ml dan zoveel mist. Keihard duimen dat het nu snel raak is.

5. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ik zit in ronde 3 en heb dit keer voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Vandaag is mijn NOD en ik heb tot nu toe geen ongi en voel deze ook nog niet aankomen, ik voel dit altijd. Hopen dus dat het gebruiken van de testen mij meteen geholpen heeft. Zo niet weet ik niet goed of ik ze blijf gebruiken was daardoor misschien nog meer dan anders in de ban van het zwanger worden. Werd ook een beetje onzeker van de naar mijn idee wat onduidelijke uitslagen. Voor mij nog een paar spannende uren en als ml thuis is testen!

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier zwanger in de tweede volledige ronde met ovulatietesten, ronde daarvoor liep ik te knoeien ;)

Ik ben begonnen met de testen omdat ik vrij lange cyclussen had en dus geen idee had wanneer m'n eisprong zou kunnen zijn. Enkel daarom heb ik ze gebruikt.

7. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Spannend! Ik duim voor je dat het raak is!!

Ja, je bent er idd wel veel meer mee bezig door die testen. Welke heb jij gebruikt? Ik die van de kruidvat, waren eigenlijk heel duidelijk.

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Gefeliciteerd!! Hier dus ook voor meer inzicht.

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier direct na verwijderen spiraal met ovutesten vd action begonnen en na 2 maanden een positieve test in handen!
    Gebruikte ook conceive plus en tarwekiemolie!
    Succes;)

10. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0

Dankje, ik vind het inderdaad heel spannend, komt weinig uit mijn handen vandaag! Eerste keer overtijd!

Ik gebruikte ook die van de kruitvat, je hoort er toch veel wisselende verhalen over! Op de een of andere manier toch het liefst een knalstreep om echt overtuigd te zijn... dat zal met zwangerschapstesten ook wel zo zijn.

11. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier 3de ronde en eerste met ovulatietesten,
    Eisprong gevonden en nu maar afwachten :)

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

pas in ronde 14 hier en is helaas misgegaan. Mij geeft het een stukje rust als ik weet dat ik mijn vruchtbare dagen niet mis.

13. samaa

samaa Niet meer actief

Hier na 7 rondes begonnen met ovutesten. De tweede ronde met ovutesten was het raak :)

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben na 6 ronde's begonnen met ovulatietesten, eerst die van de Action 5 ronde's geprobeerd maar die vonden mijn ei niet helaas.

Daarna van Sensitest besteld en die vonden elke ronde mijn ei en werd stipt 14 dagen na een knaller ongesteld, in ronde 4 daarmee zwanger.

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Beide keren zwanger in ronde 3

16. Logan

Logan Niet meer actief

Zie onderschrift. Vanaf ronde 4 ovulatie testen gebruikt, ben inmiddels weer gestopt.

Deel Deze Pagina